סדרת חצי הגמר סל בכדורסל נשים נפתחת

מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, תפתח בחמישי (18.00, "הקרייה"), את סדרת חצי הגמר סל, מול הרצליה. אשדוד עם יתרון הביתיות. בחצי הגמר סל השני תפגוש רמת חן את אליצור חולון. שי דורון: זה בידיים שלנו".

"הקרב על ה"אליפות" יוצא בחמישי לדרך.

קבוצת הכדורסל של מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל נשים, תתחיל בחמישי (18.00, "הקרייה"), את המאבק שלה להגן על התואר, כשתפגוש לסדרת חצי הגמר סל, את הרצליה.

אשדוד היא הפייבוריטית לעלות לסדרת הגמר סל. היא עם יתרון הביתיות מול הרצליה. מי שתגיע לשלושה ניצחונות ראשונה, היא זו שתעלה לסדרת הגמר סל. שם אגב תחכה לה רמת חן או אליצור חולון, שמשחקות בסדרת חצי הגמר סל השנייה. כמו שזה נראה זו תהיה ככל הנראה רמת חן.

בעונה שעברה בחצי הגמר סל פגשה אשדוד את…הרצליה. אלא שאז להרצליה היה יתרון הביתיות, אולם אשדוד היא שגברה עליה 1:3, בדרך לסדרת הגמר סל מול רמת חן, עד לתואר האליפות.

שי דורון קפטנית אשדוד אמרה לקראת המשחק: "הרצליה היא קבוצה טובה שתמיד נותנת פייט. צריך לתת להם כבוד אבל לדעת שזה בידיים שלנו וחייבות לבוא 110% לכל משחק".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך