ריבס – מסעדת הבשרים האיכותית של אשדוד

את מסעדת RIBS אין צורך להציג, מסעדת הבשרים שכבשה את תושבי אשדוד והסביבה עם אוכל איכותי, אווירה יוקרתית ושירות נהדר ממשיכה לעשות חיל.
ריבס - מסעדת הבשרים האיכותית של אשדוד

אחת המסעדות היוקרתיות והנחשבות ביותר באשדוד והסביבה היא מסעדת ריבס. כבר מהסלוגן שלה "בשר עם מסעדה" ניתן להבין כי מדובר במסעדת בשרים איכותית ששמה דגש על האיכות והטריות.

המסעדה הממוקמת במתחם "סי פורט" (רחוב אורט 18) נפתחה לפני ארבע שנים וזוכה להצלחה רבה, מלבד בשרים ניתן ליהנות בה גם ממנות ראשונות שונות, ספיישלים, דגים, אלכוהול וקינוחים כך שכל אדם שמגיע אל המסעדה יוכל לבחור את המנה המועדפת עליו. חוץ מהעובדה שהמסעדה הפכה למקום בילוי לשעות הערב, היא פותחת את שעריה כל יום בשעה 12:00 בצהריים ומציעה גם ארוחות עסקיות לסועדים הרבים שמגיעים.

שטח המסעדה המפואר מחולק לשלושה מתחמים המכילים יחד 200 מקומות ישיבה – החלל המרכזי הגדול, הבמה וחדר VIP סגור.  כבר תקופה ארוכה שאנשי אשדוד והסביבה חוגגים בריבס אירועים קטנים עד 200 איש, במקום ישנה תחושת אינטימיות ויוקרה וכמובן אוכל ושירות ברמה מאוד גבוהה. האירועים הנערכים שם הם בעיקר בר/בת מצווה, בריתות, ימי נישואין, ימי הולדת ומסיבות הפתעה. חדר ה-VIP הסגור משמש לא מעט אנשי עסקים וחברות לערבים וישיבות מצומצמות ויוקרתיות.

בעל המקום משה אזריאל והצוות המסור עסוקים כל הזמן בחידושים ושדרוגים של המקום והמנות על מנת להמשיך ולהיות מסעדת הבשרים המובילה ביותר.

בתפריט העשיר של המסעדה ניתן למצוא מגוון מנות רחב. בין המנות הראשונות – פטריות שמפיניון, פטה כבד, קרפצ'יו סלמון, פוקצ'ה שווארמה ורול פילה בקר. בין המנות העיקריות ניתן להזמין – סטייק אנטריקוט, סטייק סינטה, כבד אווז, צלעות טלה וטורנדו רוסיני. ניתן כמובן להזמין גם תוספות, סלטים וקינוחים מפנקים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך