סקאוטים מקלאב ברוז' עקבו אחרי קינדה ואינברום מול כפר-סבא

סקאוטים של קבוצת ברוז' הבלגית, עקבו בשני במשחק מול כפר-סבא, אחרי שחקני מ.ס אשדוד, גדי קינדה ואור אינברום. ייתכן שגם גנט בתמונה. המאמן רן בן שמעון אמר בהפסקה לשחקנים: "תשכחו מהמחצית הראשונה ותעלו אחרת למחצית השנייה". בקבוצה לא מבינים איך יואב ג'ראפי לא בסגל הנבחרת.
אינברום וקינדה
אחד שיפתח (אינברום) ואחד שיחסר (קינדה)

היכולת של גדי קינדה ואור אינברום לא נעלמת כנראה מעייני הקבוצות באירופה. כמו שזה נראה ההתעניינות בשניים רק מתחילה. ביום שני הגיעו למשחקה של מ.ס אשדוד מול כפר-סבא, סקאוטים של קבוצת קלאב ברוז' הבלגית, בכדי לצפות בשניים. נראה כי זו הפעם הראשונה אבל לא האחרונה שזה יקרה. כמו שזה נראה גם קבוצת גנט בתמונה וגם סקאוטים שלה עשויים להגיע לצפות בשניים במשחקים הבאים.

במ.ס אשדוד יודעים שהשניים יהיו מאוד מחוזרים בקיץ. בקבוצה מעדיפים כי הם ייצאו לאירופה ולא לקבוצה אחרת בישראל. כמו שזה נראה זה עשוי מאוד לקרות. שנראה את שני השחקנים המצטיינים, באחת הליגות באירופה.

המאמן רן בן שמעון אמר במחצית המשחק לשחקנים: "זו הייתה מחצית כגרועה שלנו. בואו נשכח ממה שהיה ונעלה אחרת למחצית השנייה". בקבוצה מרוצים מהנקודה שעשתה עוד צעד אחד להישארות בליגה. בן שמעון אמר בסיום: "רצינו להבטיח את ההישארות בניצחון בייתי, לא היינו הכי טובים, אבל אספנו נקודה".

בקבוצה לא מבינים איך היכולת של יואב ג'ראפי לא סללה לו עדיין את הדרך לסגל הנבחרת. השחקן עצמו אמר כבר לא פעם שהוא מאוד רוצה להיות בנבחרת. בכל מקרה בקבוצה מאמינים כי לא יהיה ניתן להתעלם מהיכולת של השוער לזמן רב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך