אפס אפס שמונה

עם תיקו מאופס מול כפר-סבא, עלתה מ.ס אשדוד למקום השמיני בליגה. אשדוד ניצלה משער בדקה ה-90 ושמרה על מרחק 8 נקודות מהקו האדום, שם נמצאת הפועל אשקלון. במחזור הבא היא תשחק מול אשקלון, בחוץ.
אפס אפס שמונה

בשורה התחתונה, האפס אפס הזה של מ.ס אשדוד מול כפר-סבא, הביא לה נקודה חשובה, שלאחריה היא עלתה למקום השמיני בליגה ושמרה על מרחק של 8 נקודות מהקו האדום. זה הדבר החשוב שצריך לקחת מהמשחק הזה, שמבחינת מ.ס אשדוד, היו לה כבר טובים ממנו.

מבחינת האירועים צריך להתחיל מהדקה ה-90. הצלה גדולה של ג’ראפי מנעה את הניצחון מכפ”ס. ליאור לוי בעט כדור מ-25 מטרים לקורה. הריבאונד הגיע לסאני אומורגי שמתוך תיבת החמש נגח וג'ראפי באינסטינקט ענק מנע שער. מי ויתר עליו בכפר-סבא, שם גדל. מי?

בדקה ה-26 אגב מנע ג'ראפי שער נוסף בטוח של כפר-סבא, כשיצא מצוין אל מול רן יצחק. הכדור של יצחק פגע בג'ראפי ומנע שער מוקדם. אשדוד עלתה למחצית השנייה אחרת לגמרי והחלה לתקוף אבל לא הגיעה למצב מסוכן ליד השער של כפר-סבא. אז הגיעה הדקה ה-90, איתה הגיעה ההצלה של ג'ראפי. כפר סבא ירדה עם נקודה שלא עזרה לה לברוח מהתחתית ואשדוד ירדה עם נקודה שמקרבת אותה לעוד עונה בליגת העל.

במחזור הבא תצא אשדוד לאחד המשחקים הקשים שלה העונה. היא תשחק מול אשקלון בחוץ. אותה אשקלון שנמצאת מתח לקו האדום רחוקה 8 נקודות מאשדוד.

 

מ.ס אשדוד: יואב ג’ראפי, טום בן זקן, חאתם עבד אלחמיד, ניר ברדע,  קרלו ברוצ’יץ’,רועי בקל, חן עזריאל (דולי מנגה 81), גדי קינדה, דן ביטון, אור אינברום , דין דוד (לוסיו 71).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך