שיתוף פעולה מדהים בין מד"א ואיחוד הצלה הוביל ללידת תאומים באשדוד בשלום

למרות המתיחות שנרשמת בין גופי ההצלה הגדולים הללו, ברגע האמת שיתוף הפעולה בין הצדדים הוא מדהים. לפני שעה קלה הוזנקו כונני מד"א ואיחוד הצלה בעקבות קריאה על לידה שמתרחשת על ספסל ברחוב אילת ברובע א', כונני מד"א הרכובים על אופנועים שהגיעו ראשונים לזירה נאלצו להשתמש במיכשור האמבולנס של איחוד הצלה שהגיע מיד אחריהם, (דבר שלא קורה בד"כ) בכדי לילד תאומים בריאים ושלמים בשלום, וכך נרשם שיתו"פ יפה למען בריאות האזרחים
שיתוף פעולה מדהים בין מד"א ואיחוד הצלה הוביל ללידת תאומים באשדוד בשלום

דובר מד"א לכיש : בשעה 20:02 התקבלה קריאה במוקד מדא לכיש על אשה שכורעת ללדת באשדוד .למקום הוזנקו כונני מדא לכיש רכובים על אופנועים פארמדיקים וחובשי רפואת חירום של מדא .

הצוותים שהגיעו למקום מצאו את הגברת שהיא כורעת ללדת והחלו ליילד את הגברת נולדו תאומים בן ובת בלידה תקינה . ניידות של מד"א מפנים ברגעים אלו את האם ושני ילדיה לבית החולים קפלן ברחובות.

דוברות איחוד הצלה: תאומים נולדו באמבולנס איחוד הצלה. צוות אמבולנס של איחוד הצלה הוזעק לפני זמן קצר לאישה הכורעת ללדת ברובע א' באשדוד. בהגיעם למקום מצאו אישה בשלבי לידה מתקדמים יושבת על ספסל ברחוב. הצוות יילד צמד תאומים, בן ובת. לבן שלום. הבת סבלה מקשיי נשימה וקיבלה סיוע נשימתי. צוות איחוד הצלה חבר לצוות נט"ן של מד"א אשר פינה את האם והתאומים לביה"ח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך