ברביעי גמר ליגת התיכונים של אשדוד בכדורסל

ביום רביעי (10.00, "הקרייה"), ייערך גמר ליגת התיכונים בכדורסל בין מקיף ו' פינאליסטית השנה שעברה, לבין מקיף ח', שהדיחה את האלופה היוצאת מקיף ז'.
ברביעי גמר ליגת התיכונים של אשדוד בכדורסל

עונה שלמה של כדורסל בבתי הספר התיכוניים, מתנקזת למשחק אחד. ביום רביעי (10.00, הקרייה), ייערך גמר ליגת התיכונים בכדורסל, בין מקיף ו' למקיף ח'.

קבוצת הכדורסל של מקיף ו', אותה מאמן יקיר פרץ, הגיעה גם בעונה שעברה לגמר, אבל נוצחה על ידי מקיף ז', שזכתה בסופו של דבר כאמור בתואר אלופת ליגת התיכונים של אשדוד. באשדוד שניצחו בחצי הגמר את מקיף ט', לא רוצים הפעם להגיע שוב ליד ולא לזכות.

בצד השני תחכה להם קבוצת הכדורסל של תיכון מקיף ח', שמאמנה הוא מתן דרושי. בחצי הגמר הדיחה קבוצת מקיף ח' את האלופה היוצאת, מקיף ז' והיא מצידה תרצה לעשות הכל בכדי להיות האלופה החדשה.

דבר אחד בטוח, המדובר בפרויקט מוצלח של רשות הספורט העירונית של אשדוד ומשרד התרבות הספורט והחינוך וכמובן כל התיכונים באשדוד. הליגה ממצבת עצמה בכל שנה גבוהה יותר וגם השנה מדובר בצלחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך