אופיר וניר אשדוד מאחוריכם

אופיר מרציאנו ישמור הערב על שער נבחרת ישראל בדרך ליורו 2016 וכל אשדוד תחזיק לו אצבעות, כשיעזור לו במשימה אשדודי נוסף העושה חיל באירופה, ניר ביטון

בשעה 20:00 יעלה למגרש אופיר מרציאנו, כשהוא לובש את אפודת השוער הראשון של נבחרת ישראל.
אחרי תקופה קשה בין הקורות באשדוד, במהלכה ספרה הקבוצה 9 משחקים ללא ניצחון וספגה שערים רבים, מעמדו של מרציאנו בנבחרת התערער, לפחות בעיני פרשנים ועיתונאים שונים, שהעלו שוב ושוב את שאלת התאמתו לתפקיד והאם לא חלה ירידה בכושרו, ועד כמה ישפיע מצבה של הקבוצה על תפקודו בנבחרת.

מרציאנו עצמו נשאל על כך לא פעם בתקופה האחרונה, אך בהתאם להתנהלותו הצנועה והשקטה ענה בסבלנות ובחיוך, הסביר כי הוא עושה את המיטב ועובד קשה באימונים, כי כל זמן שהוא לובש את המדים של אשדוד הוא לא חושב על הנבחרת וכשיגיע הזמן הוא ידבר. בינתיים, אמר, יתרכז בלסייע לאשדוד לצאת מהתסבוכת אליה נקלעה.

ככל שהלך והתקרב מועד המשחק מול ווילס, הלכה וגברה שאלת השוער הראשון בנבחרת, אך בניגוד לפעם הקודמת, הפעם עמדה לזכותו של מרציאנו הופעה מצוינת בין הקורות בשלושת המשחקים הקודמים, לרבות הצלות ש"הביאו נקודות". מרציאנו מבחינתו היה רגוע, כלפי חוץ אמר כי יש לנבחרת מאמן והוא זה שקובע, אך ככל הנראה ידע כי מקומו מובטח, ייתכן כי מגוטמן בעצמו. השבוע עשה את הסוויץ' המבוקש ואמר  "זה אתגר שאני אצטרך להתמודד איתו. כדי להגיע לאן שאני רוצה להגיע בקריירה, זה סוג של אתגר שאני צריך להתמודד. אני עושה סוויץ' מאשדוד. הגעתי לנבחרת, שמתי את אשדוד בצד ואני מתרכז כל כולי בנבחרת. אני מעריך את זה מאוד שגוטמן נותן לי גב. אני בא לאימון ובא למשחק מרוכז ובפוקוס מלא, ויהיה בסדר. העבודה שלי היא בעיקר מול גיורא (אנטמן), אנחנו מתמקדים במשחק הראשון".

לראשונה מזה שנים רבות נמצאים שני אשדודים בתמונת ההרכב של נבחרת ישראל. הפעם האחרונה שזה קרה היה כשאלון חזן וחיים רביבו שיתפו פעולה בנבחרת של שלמה שרף, אי שם באמצע שנות ה-90.

ניר ביטון, שנמצא בכושר מצוין בסלטיק, התייחס למשחק הגורלי: "אנחנו לא פייבוריטים, אבל גם לא נחותים מהם. יש לנו טבע לזלזל בכולם, אבל לנו אין שחקנים בפרמיירליג ובטח לא בריאל מדריד".

"כששחקן בא לנבחרת ישראל הוא מייצג מדינה שלמה", הוסיף ביטון, "עצם זה שאני חלק מהסגל זה דבר ענק עבורי. אם המאמן ירכיב אותי ב-11 זה יהיה נהדר, ואם לא, עדיין אחזיק אצבעות שננצח. כל השחקנים ראויים להיות כאן ולכן מן הסתם שתהיה תחרות על ההרכב". קשר סלטיק סירב להתייחס לפרשת עטר-גוטמן: "אני לא רוצה להתייחס לעניין אלירן עטר, זה לא תפקידי. אני וכל שאר השחקנים רוצים לעשות את המירב עבור הנבחרת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך