שוחים באשדוד למען הדולפינים

ברשות הספורט בשיתוף עמותת מחמל"י, החליטו השנה לקיים משחה במים פתוחים, אבל לא עוד משחה שבו רק התוצאה קובעת אלא עם עם מסר והעלאת מודעות לדולפין המצוי שנמצא בסכנת הכחדה וחי בעשור האחרון בסביבת חופי ניצנים. המשחה יתקיים ביום שישי, 12 במאי 2017 בשעות הבוקר.
שוחים באשדוד למען הדולפינים

זה בהחלט לא קורה כל יום. רשות הספורט העירונית של אשדוד והעומד בראשה, יורם אסרף ו"עמותת מחמל"י, יערכו משחה שהמסר שלו, הוא מסר שאינו שכיח ולא רואים כל יום או במקרה הזה בכל ים….

ברשות הספורט החליטו השנה לקיים משחה במים פתוחיםאבל לא עוד משחה שבו רק התוצאה קובעת אלא עם מסר להעלאת המודעות "לדולפין המצוי" שנמצא בסכנת הכחדה וחי בעשור האחרון בסביבת חופי ניצניםהמשחה יתקיים ביום שישי, 12 במאי 2017 בשעות הבוקר.

הדולפין המצוי common dolphinאחד הדולפינים היפים ששוחים דרך קבע בחופי ישראלהדולפין המצוי נמצא בסכנת הכחדה בים התיכון ונמצאים במספרים של כ-50 דולפינים בלהקה, באזור אשדוד.

את שיתוף הפעולה מקיימת רשות הספורט עם עמותת מחמל"י (מרכז חקר מידע וסיוע ליונקים ימיים בישראל), הפועלת לשימור היונקים הימיים וסביבתםהעמותה הקימה השנה מרכז חינוכי בשם ״מרכז הדולפין והים״ בבית הספר אורט קציני ים אשדודבמרכז מתבצעת פעילות חינוכית לתלמידי אשדוד והסביבה בנושאי ים יונקים ימיים ושימורם.

ב״משחה אשדוד לשימור הדולפינים" יתקיימו מקציםהאחד עממיושני מקצים תחרותייםההרשמה לתחרות תתבצע החל מעוד כמה ימים באתר האיטרנט shvoong.

דיווחים על האירוע אוןליין ניתן לקבל באופן שוטף בדף הפייסבוק ״רשות הספורט העירונית״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך