ההכרעה עברה למשחק שלישי

הפועל ג'קי לין אשדוד הפסידה למכבי ת"א 31-27 במשחק השני בסדרת רבע הגמר. התוצאה כעת שוויון 1:1 וביום שני יתקיים המשחק המכריע

אחרי ניצחון חוץ גדול אירוחה הפועל אשדוד את מכבי תל אביב למשחק השני בסדרת רבע גמר הפלייאוף אך מצאה את האלופה נחושה. התוצאה הסופית 31-27 לטובת התל אביבים, מביאה את ההכרעה ברבע גמר הפלייאוף למשחק שלישי.

מכבי ת"א פתחה טוב את המשחק ועלתה ליתרון כבר מההתחלה, אך האדומים מאשדוד לא ויתרו ובתחילת המחצית השניה הפכו את התוצאה ואף עלו ליתרון, אך פציעות והרחקות פגעו במומנטום האשדודי וגרמו להרבה איבודי כדור שהובילו למתפרצות של האורחים, שהכריעו את המשחק בדקות הסיום.

מאמן אשדוד וובה זייקמן אמר בסיום המשחק: "במחצית הראשונה מכבי קיבלו הרבה מתנות בכדור חוזר, והם הפכו את זה לגולים. במחצית שנייה הפכנו את התוצאה, אבל איך ששיחקנו לא הספיק היום. הם שיחקו יותר טוב מאיתנו. במשחק הבא חייבים לנצח, אין ברירה. הם באו נחושים ושיחקו טוב, ואנו צריכים לבוא באותה צורה ולנסות לקחת את המשחק".

עוד התייחס זייקמן לשחקן הפצוע רומן איזוטלוב, ואמר כי הוא מאמין שיחזור למשחק ההכרעה.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך