הפלייאוף של מכבי בן אשדוד נגמר בשני ברמה"ש

בשני (18.10, אולם אורנים), תשחק מכבי בן אוצר השקעות אשדוד את משחקה האחרון בפלייאוף העליון. אשדוד אם תנצח או תפסיד תסיים שנייה ותתכונן לסדרת חצי הגמר סל מול הרצליה שתפתח בחמישי.
שחקנית במשחק

משחק לפרוטוקל בלבד. זה מה שצפוי ביום שני (18.10, אולם אורנים), לאלופת המדינה, מכבי בן אשדוד, מול רמה"ש, במחזור האחרון של הפלייאוף העליון. אשדוד, אם נתצח או תפסיד, תסיים את הפלייאוף העליון, במקום השני והיא תארח לסדרת חצי הגמר סל, שתפתח בחמישי, את הרצליה, בדיוק כמו בעונה שעברה, רק שהפעם עם יתרון הביתיות לאשדוד.

אשדוד תסיים שנייה אחרי רמת חן. אם השתיים יגיעו לסדרת הגמר סל, וזה כרגע הצפי, הרי שלרמת חן יש את יתרון הביתיות. רמת חן זכתה השבוע בגביע , אבל לא הציגה יכול  גבוהה, בוודאי לא במשחק חצי הגמר מול פ"ת.

באשדוד חוזרת לכושר טיפאני ג'קסון שחוזרת מפציעה ושבר בידה. ג'קסון היא תוספת כח משמעותית מאוד שחסרה לאשדוד במהלך הסיבוב השני וחזרתה מעודדת מאוד את ראשי הקבוצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך