מרציאנו וביטון זומנו לסגל הנבחרת לקראת ספרד

אופיר מרציאנו וניר ביטון, שחקני מ.ס בעבר והיום שחקנים בליגה הסקוטית הראשונה והשנייה, זומנו לסגל נבחרת ישראל לקראת משחקה מול ספרד ביום שישי. ניר ברדע בלמה של מ.ס אשדוד זומן לסגל הנבחרת הצעירה שיוצא בשלישי למשחק ידידיות ביום חמישי מול קפריסין.
מרציאנו וביטון זומנו לסגל הנבחרת לקראת ספרד

אופיר מרציאנו שחקנה של סלטיק הסקוטית ואופיר מרציאנו שוערה של היברניאן, זומנו לסגל נבחרת ישראל המתכוננת לקראת משחקה ביום שישי, 24.3, מול ספרד בחוץ.

מרציאנו וביטון, היו שייכים כבר בעבר לסגל הבנחרת, אבל מרציאנו זומן מחדש לנבחרת. כמו שזה נראה, למרציאנו יש סיכוי גדול מאוד לשחק בשער מול ספרד. ברור כי המעמאן הלאומי, אלישע לוי, לא היה מזמן את מרציאנו מסקוטלנד אם היה רוצה בו כשוער שני. את זה הוא יכול לעשות מקרב שוערים שמשחקים בישראל. הזימון הוא עדות ליכולת הטובה של השניים בסקוטלנד.

אגב, גדי קינדה, שזומן לסגל הרחב בפעם הראשונה, לא זומן הפעם. אבל ברור לכולם כי קינדה צריך להיות בסגל הנבחרת בשל יכולתו. כמו שזה נראה זו לא הפעם האחרונה שהשחקן יזומן והוא נחשב לאחד משחקני העתיד של הנבחרת.

הנבחרת הצעירה של ישראל (עד גיל 21) תמריא ביום שלישי הקרוב לקפריסין, לקראת משחק הידידות שיתקיים ביום חמישי (23.3, 15:00) מול הנבחרת המקבילה המקומית. מי שזומן הוא ניר ברדע הבלם וגם כאן סיכוייו לפתוח בהרכב גדולים. ברדע עשה השנה התקדמות גדולה מאוד וזה לא נעלם מעיניי מאמן הבנחרת, מרקו בלבול. מי שלא זומנו הם דין דוד ואור אינברום.

סגל הנבחרת הצעירה: שוערים:  טמיר ללו (בית"ר ירושלים), עומרי גלזר (מכבי חיפה), סהר חסון (בית"ר ת"א/רמלה).  הגנה: דן גלזר (בית"ר ת"א/רמלה), מקסים גרצ'קין (בית"ר ת"א/רמלה), פז בן ארי (בני יהודה ת"א), עמית ביטון (הפועל ת"א), ניר ברדע (מ.ס.ע. אשדוד), אמיר נאסר (הפועל ק"ש), רז מאיר (הפועל אשקלון), שי בן דוד (מכבי חיפה). קישור: יונתן כהן (בני יהודה ת"א), מתן חוזז (הפועל אשקלון), נועם גמון (הפועל עפולה), גבריאל קניקובסקי (הפועל פ"ת), מוטי ברשצקי (הפועל ת"א), שון וויסמן (מכבי נתניה), מקסים פלקושצ'נקו (הפועל חיפה), נטע לביא (מכבי חיפה), אליאל פרץ (מכבי ת"א). התקפה: מוחמד שכר (הפועל רעננה), דניאל אביטל (בני יהודה ת"א), עמית זנטי (מכבי חיפה).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך