נעצר חשוד מבני ברק בפריצה למייל של החוזרת בשאלה ששמה קץ לחייה באשדוד

אסתי וינשטיין שמצאה את מותה בחוף הקשתות באשדוד לאחר ששמה קץ לחייה, חזרה שוב לכותרות בסוף השבוע לאחר שבתה תמי הגישה תלונה במשטרה בחשד שפרצו למייל שלה ושל אימה, יממה לאחר מכן אדם החשוד במעשה הסגיר את עצמו למשטרה ואף קשר את עצמו למעשים

בסוף השבוע האחרון פרסמנו כי תמי וינשטיין בתה של אסתי וינשטיין ז"ל, החרדית ותושבת אשדוד בעברה שיצאה בשאלה ושמה קץ לחייה בחוף הים באשדוד, התלוננה במשטרה שאלמוני פרץ למייל של אמה וגנב משם תכתובות אינטימיות. היום הודיעה המשטרה כי נעצר חשוד בפרשה – תושב בני ברק בן 29 – שקשר עצמו למעשים.

במשטרה אמרו כי "המתלוננת חששה שכתוצאה מהמעשה יפורסמו תכתובות פרטיות של המנוחה שיביאו לפגיעה קשה במשפחה, החשוד הסגיר את עצמו למשטרה, קשר את עצמו לביצוע המעשים ושוחרר בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת".

יש לציין כי המסר שהתקבל מעיד לכאורה על עבירה על חוק המחשבים וחוק הגנת הפרטיות, אם כי הצעיר לא איים מפורשות על מונטג – אך לדברי מקורביה "היא נקלעה למצב נפשי לא פשוט" וחוששת שהמידע יופץ לגורמים חרדים.

עורך הדין דניאל חקלאי, שמייצג את בתה של וינשטיין, מסר אתמול בתגובה לתלונה: "מדובר בצעד אמיץ ומתבקש של בחורה צעירה ונבונה שלא מוכנה להבליג על חדירה בוטה כל כך למקום הכי פרטי והכי אינטימי הן בחיי אימה המנוחה והן בחייה שלה. קשה לתאר את עוצמת הפגיעה ואת עוצמת החודרנות והפולשנות שטמונות במעשה הזו".

"פריצה לחשבון מייל של אישה מנוחה שסבלה עמוקות בחיים שלה בשילוב חדירה לתכתובות האינטימיות ביותר של ביתה – זה שילוב חמור ביותר", הוסיף הפרקליט. "אנחנו מקווים שמשטרת ישראל תטפל בדברים במהירות וביעילות. ובעיקר אנחנו מקווים שהאחראי (או האחראים) למעשה הזה, יועמד לדין וייענש".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך