מיקי סירושטיין בספק לכפר-סבא. בן שמעון חוזר לקווים

מ.ס אשדוד נערכת למשחק הראשון והחשוב בפלייאוף התחתון (20.30 הי״א) בשני, מול כפר-סבא. מיקי סירושטיין חולה ובספק למשחק. שחקן בקבוצה: ״התוצאות של קבוצות התחתית משאירות אותנו דרוכות״.

מיקי סירושטיין, בלמה של מ.ס אשדוד חולה והוא בספק לקראת המשחק בשני (20.30, הי״א) הראשון בפלייאוף התחתון מול הפועל כפר-סבא.

היעדרותו של סירושטיין תפגע בשיטת 3 הבלמים של רן בן שמעון. השאלה אם בן שמעון יישחק כך גם מול כפר-סבא. ייתכן שאשדוד תשחק עם 2 חלוצים ואז לוסיו יישחק לצד דין דוד. מי שצפוי כנראה לחזור להרכב הוא רועי בקל שיחליף את תום מונד המוצהב. גם חן עזריאל צפוי לחזור לסגל לאחר פציעה. דולי מנגה ימשיך להעדר.

בקבוצה מודעים לחשיבות המשחק בכדי להבטיח עונה נוספת בליגת העל. בכלל הניצחונות של הפועל תל אביב ואשקלון לא נעלמו מעיניי השחקנים. שחקן בקבוצה אמר: התוצאות מחייבות אותנו להישאר דרוכים״.

רן בן שמעון, שיחזור לקווים אחרי ארבעה משחקים בחוץ אמר: "איזה כיף לחזור לקווים. אין ספק שצריך להתחיל להתייחס לתוצאות האחרונות, אבל בעיקר אנחנו צריכים להתייחס לעצמנו" אמר המאמן והוסיף: "עבדנו קשה להגיע לתוצאות האלה. השחקנים שלי מוצאים מעצמם הרבה מאוד. אנחנו משחקים מול כפר סבא קבוצה שניצחה בשבוע שעבר, במגרש קשה מאוד ואנחנו מתייחסים במלוא הרצינות למשחק".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך