מיחם מים רותחים נפל על לול שהיה בו פעוט בן 11 חודשים

פעוט בן 11 חודשים נכווה ממים רותחים שנשפכו על פלג גופו העליון במהלך השבת. צוותים של מד"א ואיחוד הצלה לכיש העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, והוא פונה לבית החולים במצב בינוני
מיחם מים רותחים נפל על לול שהיה בו פעוט בן 11 חודשים

במהלך השבת הוזעקו כוחות ההצלה לאחר שהתקבלה קריאה על פעוט בן 11 חודשים אשר נכווה ממים רותחים בליל שבת ברובע י"ב. צוותים של של מד"א ומתנדבי איחוד הצלה סניף לכיש שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני.

אבי בהר מתנדב באיחוד הצלה סיפר בצאת השבת: "הפעוט נכווה בפלג גופו העליון עקב מיחם חשמלי מלא במים רותחים שנפל על הלול בו שהה בסלון ביתו וגרם לו לכוויות. יחד עם מתנדבים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה שגרים בסמיכות למקום הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ומצבו מוגדר בינוני".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים להורים ומבוגרים למקם את מיחם המים או הקומקום החשמלי הרחק מהישג ידם של ילדים, חשוב גם לוודאות שכבל החשמל המוביל לקומקום או המיחם נמצא במיקום שאין לילדים גישה אליו, זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות ימנעו בס"ד אסונות מיותרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך