בתה של אסתי וינשטיין ששמה קץ לחייה בחוף הים באשדוד הגישה תלונה במשטרה

בתה של חסידת גור לשעבר, שמותה הסעיר את הציבור החרדי בקיץ האחרון, נמצאת בימים אלו "במצב נפשי לא פשוט" לאחר שלטענתה היא קיבלה מסר כי חרדי פרץ לתכתובות האישיות שלה ושל אמה ולכן הגישה תלונה במשטרה

פרשת חייה המטלטלת של אסתי וינשטיין ז"ל, חסידת גור לשעבר שגופתה נמצאה בתוך רכבה ליד החוף באשדוד, בה התגוררה כחרדית לפני שחזרה בשאלה הסעירה בקיץ את הציבור בישראל, כזכור במותה השאירה מכתב לבנותיה וכתבה על העיר אשדוד "בעיר זו ילדתי את בנותיי, בעיר זו מתתי בגללן".

כעת טעונת בתה של וינשטיין כי קיבלה מסר לפיו חשבון המייל של אמה המנוחה נפרץ, והיא חוששת שהתכתובות הרגישות ביניהן ידלפו.

לפי דיווח של גיא פלג כתב חדשות 2, תמי מונטג, בתה של וינשטיין שיצאה גם היא בשאלה, קיבלה לפני מספר ימים פנייה עקיפה דרך קרוב משפחה – שעדכן כי בחור חרדי כתב לו: "פרצתי לחשבון".

לפי המסר המאיים שהתקבל,  החרדי שלא הזדהה שלף מתוך חשבון הדואר האלקטרוני את התכתובות הפרטיות בין וינשטיין ז"ל לבין בתה תמי.
מונטג הגישה תלונה בתחנת משטרת דן – ובקרוב תפתח חקירה.

לדברי מקורביה של מונטג, בעקבות המידע "היא נקלעה למצב נפשי לא פשוט", וחוששת שהמידע יופץ לגורמים חרדים.
בשלב זה מונטג וסביבתה אינם יודעים אם מדובר בחשוד שפעל כזאב בודד או בשליחות אחרים.

עורך הדין דניאל חקלאי, שמייצג את בתה של וינשטיין, מסר בתגובה: "מדובר בצעד אמיץ ומתבקש של בחורה צעירה ונבונה שלא מוכנה להבליג על חדירה בוטה כל כך למקום הכי פרטי והכי אינטימי הן בחיי אימה המנוחה והן בחייה שלה. קשה לתאר את עוצמת הפגיעה ואת עוצמת החודרנות והפולשנות שטמונות במעשה הזו.
"פריצה לחשבון מייל של אישה מנוחה שסבלה עמוקות בחיים שלה בשילוב חדירה לתכתובות האינטימיות ביותר של בתה – זה שילוב חמור ביותר. "אנחנו מקווים שמשטרת ישראל תטפל בדברים במהירות וביעילות. ובעיקר אנחנו מקווים שהאחראי (או האחראים) למעשה הזה, יועמד לדין וייענש".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך