עונש כבד לבחור הישיבה מאשדוד שערק מצה"ל – ההפגנות ימשכו ?

בית הדין הצבאי ביפו דן במעצרו של בחור הישיבה הלומד באשדוד וככל הנראה יחליט על מאסר ממושך בעקבות העריקות מצה"ל
עונש כבד לבחור הישיבה מאשדוד שערק מצה"ל - ההפגנות ימשכו ?

אמש התקיימו הפגנות רבות ברחבי הארץ בין הייתר בבני ברק, ירושלים, וצומת שילת עקב מעצרו של בחור הישיבה המשתייך לפלג הקיצוני במגזר החרדי ולומד בישיבת 'מאירת שמועה' באשדוד.

אמש פרסמנו כאן כי בעקבות הבהרה ברורה מעיריית אשדוד החליטו עסקני הפלג הקיצוני להזיז את מחאתם מעט רחוק מאזור אשדוד, ועשרות בחורי הישיבה נסעו עד צומת כנות שסמוכה לגדרה וכן לצומת שדרות כדי להפגין ולחסום את הכבישים כמחאה על מעצר חברם העריק.

היום מתברר כי בבית הדין הצבאי ביפו החליט להאריך את מעצרו של תלמיד הישיבה מאופקים עד יום שני, ובעצם החלטת בית הדין יתכנו הפגנות נוספות באזורים המועדים.

יתרה מכך, לאתר 'אשדוד אונליין' נודע כי הפרקליטות הצבאית דרשה להטיל עונש של שלושה חודשי מאסר על ישראל טולדנו, עונש שככל הנראה יתקבל שהרי בית הדין הולך לרוב עם דעת הפרקליטות הצבאית. עורך דינו של הבחור ביקש לדחות הדיון. ובמקביל בפלג הקיצוני מתכנסים בשעות אלה להכריע על קיומם של ההפגנות הצפויות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך