25 אלף מבקרים בפתיחה של "ביג פאשן"!

הצלחה חסרת תקדים ביום הפתיחה של מרכז הקניות החדש באשדוד, עם עשרות אלפי מבקרים שחזרו הביתה עם ידיים עמוסות בשקיות
צילום: רפי דלויה

לאחר תקופה ארוכה של צפייה והמתנה, מרכז הקניות "ביג פאשן" פתח אתמול (חמישי) את שעריו סמוך לכניסה הדרומית לעיר עם לא פחות מ-25 אלף מבקרים, מספר חסר תקדים בכל קנה מידה. באזור נרשמו פקקי תנועה, עומסים רבים ותורים בלתי נגמרים בחנויות במתחם.

מדובר באזור שאמור להיות הדבר הבא באשדוד, עם תחנת הרכבת שכבר פועלת באזור, בית החולים החדש ההולך ונבנה בצעדי ענק, מתחם אוניברסיטאי שאמור להיפתח בשנים הקרובות ב"רובע המיוחד", ועוד כמה אטרקציות שיתרמו לנופך של העיר. בכל מקרה, מרכז הקניות "ביג פאשן" יהיה כינור ראשון בחגיגת המסחר והבילוי באזור הדרומי של העיר, והוא ימשוך אליו מן הסתם מידי חודש מאות אלפי לקוחות מאשדוד, מהמושבים בסביבה, מאשקלון, מקריית מלאכי ומיישובים אחרים.

בקבוצת ביג החליטו כי בניגוד לקניונים הסגורים בסגנון הישן, עם 2 קומות וקומת חנייה למטה, יש צורך להביא את החידושים שמתקדמים בימים אלה בארצות הברית ובאירופה, של מרכז קניות בסגנון של רחוב פתוח, עם פיאצות, מזרקות, בתי קפה וחוויית לקוח שעדיין לא נראתה בארץ. מדובר במרכז קניות עם אפיון מאוד עירוני, פחות קניוני, שהופך לנעים מאוד למשתמש, עם אפשרות לשבת בחוץ ולהרגיש כמו באירופה. בעיר כמו אשדוד, בה יש ימי שמש סביב השעון, למעט 17 ימי גשם בשנה, מרכז קניות שכזה מתאים מאוד לעיר המדהימה שלנו. בסך הכל הושקעו קרוב ל-500 מיליון שקל בהקמת המרכז החדש באשדוד, אם לוקחים בחשבון גם את עלויות הקרקע.

מעבר לחוויית הלקוחות, מדובר בבשורה של ממש לתושבים מבחינת מקומות תעסוקה, וכבר בתחילת הדרך יועסקו כ-1,200 עובדים ב-100 החנויות שכבר פועלות במתחם. 20 נוספות יתחילו לפעול "תוך כדי תנועה".

סמנכ"ל ניהול ותפעול בקבוצת ביג, חי גאליס, הוא ללא ספק אחד האנשים המשפיעים והמובילים בקבוצת ביג. בשבועות האחרונים הוא חי ונושם את מרכז הקניות באשדוד, ונמצא בעיר הנמל שעות ארוכות, כדי ללוות את הפתיחה הרשמית. בועז דריקס הוא מנכ"ל "ביג פאשן" אשדוד, וגם לו רזומה מרשים בקבוצת ביג, לאחר שניהל את ביג באר שבע לאורך שנים והצליח להטביע את חותמו בחיי המסחר בבירת הנגב.

חי גאליס הביע שביעות רצון מיום הפתיחה, ואמר לאתר "אשדוד אונליין": "25 אלף מבקרים הגיעו ביום הפתיחה, ומדובר בנתון מדהים. גם פדיון המכירות היה מרשים ביותר ומשיחות שקיימתי עם נציגי השוכרים, הם מרוצים מאוד. נמשיך בפעילות שיווקית כדי שהמרכז יבסס את מעמדו כאחד המרכזיים בארץ".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך