פרסטון נואלס בספק למשחק מול חולון

במוצאי שבת (20.30, "היכל טוטו"), תצא קבוצת הכדורסל של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה למשחק חוץ מול חולון מהצמרת. פרסטון נואלס שסובל מפגיעה בשורש כף היד, בספק. אשדוד תנסה לחבר ניצחון רביעי ברציפות.
פרסטון נואלס

קבוצת הכדורסל של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, תצא לחולון במוצאי השבת וייתכן כי אחד משחקניה הבולטים, פרסטון נואלס, ייעדר מהמשחק.

במשחק ביום שני בו ניצחה אשדוד את חולון 70:94, נפגע נואלס בשורש כף היד, במהלך המשחק, משחקן של הרצליה. נואלס חזר לשחק, אפילו קלע שלשה ואז הבחינו בקבוצה כי הוא נאנק מכאבים ומיד החליטו להוציאו. באשדוד מקווים כי הוא יוכל לקחת חלק במשחק, אבל את זה ידעו בסמוך למוצ"ש.

אשדוד תגיע למשחק מול חולון במוצ"ש (20.30, "היכל הטוטו"), כשהיא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים ברציפות, מול אילת, הפועל ת"א, והרצליה. היא תנסה לחבר ניצחון רביעי ברציפות, אבל מולה תשחק חולון הממוקמת שנייה וזה יהיה קשה מאוד ועוד בביתה של חולון. זה יהיה גם המשחק שיפתח את הסיבוב השלישי מבחינת אשדוד. ניצחון בחולון יהיה הצהרת כוונות של אשדוד לנסות לסיים בין 8 הראשונות, כשהמשמעות היא פלייאוף עליון.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך