אשדוד בשישי אצל האלופה

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד תנסה לעשות מה שאף קבוצה לפניה לא הצליחה, לחזור ביום שישי לפחות עם נקודה ממשחק החוץ מולה אלופה, מכבי ת"א (16.00, תיכונט) שניצחה בכל משחקיה העונה!! אשדוד זקוקה לשתי נקודות להבטיח מקומה בפלייאוף העליון.
אשדוד בשישי אצל האלופה

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד תצא למשחק חוץ קשה ביום שישי (16.00, "תיכונט), אצל המוליכה מכבי קסטרו ת"א, שניצחה בכל משחקיה העונה!

מכבי ת"א, שפתחה את השבוע בגרמניה במפגש מול מגדבורג בשלב הבתים בגביע ה-EHF תשאף לרשום ניצחון ליגה 20 ברציפות כשתארח אשדוד שרשמה בשישי האחרון הפסד ליגה 5 ב-6 המשחקים האחרונים. מעניין יהיה לעקוב אחרי

מבחינת הפועל אשדוד במשחק הזה יש לה רק מה להרוויח. אף אחד לא מצפה מאשדוד לנצח את המשחק או לסיים בתיקו, לכן היא תשחק משוחררת. לרשות המאמן וובה זייקמן יעמוד כל הסגל המלא. אשדוד זקוקה לשתי נקודות נוספות בכדי להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך