בעקבות אזהרה מהעירייה הקיצונים נאלצו לא להפגין באזור אשדוד

ההפגנה שתוכננה לשעה חמש אחר הצהריים באשדוד והסביבה בוטלה, ובחורי הישיבה הקיצונים הרחיקו עד לשער הנגב ולצומת כנות כדי להפגין בגין מעצרו של בחור הישיבה ישראל טולדנו, שנחשב עריק משירות צבאי.

הבוקר פרסמנו כי צפויות הפרות סדר חמורות ועומסים כבדים באזור אשדוד עקב הפגנה שתוכננה להתקיים באזור, אך כאמור היא בוטלה והצעירים הקיצונים נאלצו להרחיק את ההפגנות לאזורים הבאים: כביש 40, צומת מסמיה, כביש 7 כנות / גדרה, וצומת שדרות.

הסיבה לכך היא אזהרה חמורה שניתנה ע"י ראש העיר ובכירי העירייה לעסקנים המנהלים את הישיבות הללו, להימנע מלהפגין ולעורר הפרות סדר בעיר, אחרת יהיו לכך השלכות באופן ישיר על המשך התנהלותם מול הרשות המקומית.

לאתר 'אשדוד אונליין' נודע כי החלטה זו התקבלה כבר לפני מספר חודשים, ובכך הצליחו בעירייה למנוע את הפרות הסדר של הקיצונים בעיר אשדוד.

מדוברות המשטרה (לכיש) נמסר: מחאת החרדים, שדרות – צומת שער הנגב כ-30 חרדים עומדים בצד הדרך עם שלטים בידיהם לאחר שניסו לחסום את הכביש. כוח משטרה במקום שומר על הסדר, בשלב זה אין הפרעה לתנועה.

צילום תמונה: דוברות המשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך