הסוף למטרד: המשטרה והעירייה הרסו מבנה לא חוקי ששימש נרקומנים

מבנה לא חוקי שהוקם ברחוב יהודה המכבי בעיר גרר אליו נרקומנים ולכלוך רב, מנהלת הרובע בשיתוף עם השוטרים הקהילתיים הגיעו היום למקום ושמו סוף למטרד
הסוף למטרד: המשטרה והעירייה הרסו מבנה לא חוקי ששימש נרקומנים

שילוב זרועות בין השיטור הקהילתי של משטרת ישראל ונציגי הרשות המקומית, הם אלו שבין היתר יביאו לשיפור איכות חיי התושבים בעיר. לאחר שהתקבלו תלונות מתושבי אחד הרחובות בעיר אשדוד על מבנה ארעי המהווה מטרד רב, הגיעו היום השוטרים הקהילתיים יחד עם מנהלת הרובע בעיר והמבנה נהרס.

לאחר שלאחרונה גברו תלונות תושבי רחוב יהודה המכבי בעיר אשדוד על מבנה ארעי שצץ לו באין מפרע בצמוד לבניין, פעלו היום נציגי המשטרה יחד עם מנהלת הרובע להסרת המטרד.

תלונות שעניינן איכות חיים – רעש, זבל רב הנערם במקום ונרקומנים המגיעים למקום, התקבלו לאחרונה מתושבי המקום. בשל כך ערכו היום השוטרים הקהילתיים פעילות משותפת עם ראש מנהלת הרובע, מר איציק מויאל, וצוותו במטרה להשיב לתושבים את איכות חייהם. היום התייצבו הכוחות והחלו בהריסת המבנה הארעי ופינוי הפסולת הרבה שהצטברה במקום.

״שיתוף פעולה שכזה, הודות גם לדיווחם של התושבים, מביא בסופו של יום לטיפול נחוש ומקצועי של גורמי המשטרה והרשות המקומית במטרה לשפר ולהטיב את איכות חיי האזרח שומר החוק״, ציינו במשטרה.

צילום תמונות: דוברות המשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך