גם קופות החולים באשדוד יושבתו מחר בבוקר בעקבות הרצח בחולון

הבריאות יעקב ליצמן גינה את הרצח המזעזע ואמר "אני מזועזע מהאפשרות בה עובדת קופת חולים נרצחה על רקע טיפול רפואי בידי מטופל לכאורה"
גם קופות החולים באשדוד יושבתו מחר בבוקר בעקבות הרצח בחולון
צילום: דוברות מד"א

גם קופות החולים באשדוד יצטרפו למעגל ההשבתה מחר בעקבות מותה של האחות טובה קררו (55) שהוצתה למוות היום (ג') בידי מטופל שלא היה מרוצה מהטיפול שקיבל – יסמן נקודת שפל חדשה בסדרת הפגיעות בצוותים רפואיים. תקיפתם מתרחשת באופן תדיר בבתי החולים ובמוקדי הרפואה הקהילתית. כל מערכת הבריאות ברחבי המדינה תושבת מחר (יום ד') בין השעות 08:00 ל-10:00 בבוקר, בעקבות הרצח. כך הודיע יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן.

מלבד מערכת הבריאות, איגוד העובדים הסוציאליים הודיע כי כל השירותים הסוציאליים בארץ ייסגרו מחר (יום ד') לקבלת קהל למשך שעתיים מ-10:00 בעקבות הרצח.

שר הבריאות יעקב ליצמן גינה את הרצח המזעזע ואמר "אני מזועזע מהאפשרות בה עובדת קופת חולים נרצחה על רקע טיפול רפואי בידי מטופל לכאורה. מדובר בחציית כל הקווים האדומים של אלימות אסורה ומסוכנת. אני סומך על משטרת ישראל שתחקור את האירוע הקשה ונמתין לקבלת ממצאים אלו". השר ביקש "לגבות את הצוותים הרפואיים ולחזק את הרופאים, האחיות וכלל עובדי מערכת הבריאות. לא נוכל להשלים עם מקרי אלימות נגד אנשי הרפואה ואין סיבה שתצדיק התנהגות נפשעת מעין זו. תנחומיי למשפחה היקרה בשעתה הקשה".
 

זירת הרצח בחולון. צילום: דוברות מד"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך