2 אחים חשודים כי ניסו להבריח מאות קילו של טבק לנרגילה

2 אחים חשודים כי ניסו להבריח מאות קילו של טבק לנרגילה

לפני כשנה וחצי ניסה, על פי החשד, יבואן פלסטיני להבריח מאות קילוגרמים של טומבק (טבק לנרגילה) שהמס בגינם עומד על מאות אלפי שקלים דרך נמל אשדוד. לפני כשבוע נתפס היבואן במעבר אלנבי הסמוך ליריחו בדרכו לירדן והובא בפני בית משפט. לאחר מכן נעצר גם אחיו של היבואן בחשד כי סייע לו לבצע את ניסיון ההברחה. השניים שוחררו בתנאים מגבילים בבית המשפט השלום באשקלון, כב' השופטת נועה חקלאי.

כמפורט בבקשת המעצר, בתחילת חודש אוקטובר 2015, הוגש על ידי היבואן, מוחמד אבו נבעה, תושב הכפר זאויה בנפת טול כרם, רשימון ייבוא הכולל מכולה שלפי המוצהר הייתה אמורה להכיל 740 שקים של פחם במשקל כולל של כ- 15 טון. המשלוח הופנה לבדיקה פיזית, שהתבצעה על ידי בודקי מכס אשדוד, ובה נתגלה כי בין שקי הפחם הוסלקו 150 קרטונים המכילים כל אחד 25 חבילות של טבק לנרגילה. סך כל הכמות שהוסלקה במשלוח עומדת על כ- 450 ק"ג שהמס בגינם עומד על כ- 157,000 ₪. במקרה של ייבוא טבק ישנו צורך גם בהוצאת אישורים ממשרד הבריאות שגם מהוצאתם, ניסו השניים להתחמק.

כאמור, היבואן נתפס במעבר אלנבי בדרכו לירדן ולאחר מספר ימים נעצר גם אחיו, גסאן אבו נבעה, בחשד כי סייע לו בניסיון ההברחה. בחקירתו קשר גסאן אבו נבעה עצמו לביצוע החשדות וטען כי הייבוא התבצע על ידו ובידיעת אחיו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך