בן שמעון לשחקנים: "מחויבות עד לשריקת הסיום"

באספת הקבוצה המסכמת בשישי לפני המשחק מול מכבי פ"ת, ערך המאמן רן בן שמעון אסיפה ובה הסביר כי הוא מצפה בניגוד למשחק מול באר שבע לשחק גם לאחר ספיגת שער, אפילו וזה בדקות הסיום. מול פ"ת זה הצליח. באשדוד רוצים להבטיח כמה שיותר מהר את ההישארות ולהיערך לעונה הבאה.
בן שמעון יוצא לאימון
בן שמעון יוצא לאימון (צילום: TOTO FOTOׂ

במ.ס אשדוד נערכים לפתיחת הפלייאוף התחתון מול כפר סבא, בבית. באשדוד רוצים לסיים כמה שיותר את ההישארות בליגה וזה אומר במילים אחרות ניצחון על כפר-סבא. באשדוד מעוניינים להתחיל להיערך לעונה הבאה, מיד לאחר ההישארות בליגה.

בקבוצה מרוצים מהניצחון בדקות האחרונות על מכבי פ"ת, בחוץ, שהעלה את מאזן הקבוצה ל-28 נקודות. המאמן רן בן שמעון התייחס בדיוק לעניין באספת הקבוצה בשישי לפני פ"ת. בן שמעון אמר לשחקנים: "אחרי השער שספגנו מבאר שבע, בדקה ה-90, נותרו עוד 4 דקות תוספת זמן ולא ניצלתם אותם. אני רוצה מחויבות עד לשריקת הסיום". בדיוק מה שקרה בניצחון על מכבי פ"ת.

השבוע יידעו אם דולי מנגה שהיה פצוע כל השבוע שעבר יחזור לאימונים מלאים ויהיה כשיר לכפר-סבא. מי שאמור לחזור לפעילות מלאה הוא חן עזריאל שנעדר מהמשחקים האחרונים"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך