בן שמעון ימשיך ככל הנראה עונה נוספת

רן בן שמעון אומנם סיכם עד לתום העונה הזו בלבד. אבל התוצאות האחרונות ושביעות הרצון ההדדית אמורה לסלול את דרכו לעונה נוספת. אוואט אמור להיות עוזרו. קרלו ברוציץ' יהיה כנראה הזר היחיד שימשיך. אשדוד תרצה לממש את האופציה על דן ביטון.
בן שמעון מחובק

התוצאות האחרונות של מ.ס אשדוד בליגת העל, במיוחד צבירת הנקודות מאז הגעתו של רן בן שמעון 7 מתוך12 וגם זה מול קבוצות שכולן בפלייאוף העליון, כמו סכנין, מכבי חיפה ומכבי פ"ת, העלו את עניין המאמן לעונה הבאה. כמו שזה נראה כרגע יש שביעות רצון הדדית ובן שמעון ימשיך לעונה נוספת.

בראיון שנערך איתו ב"מגזין אשדוד", אמר בן שמעון כי הוא תמיד עושה חוזה לעונה אחת ואז ממשיך אם רוצים אותו. במקרה הזה נראה כי בן שמעון ואשדוד עשויים בקרוב להגיע להבנה ואם הקבוצה תצליח בפלייאוף התחתון ההודעה עשויה להימסר לפני סיום העונה. מי שאמור להמשיך כעוזרו הוא רוני אוואט, שבמ.ס אשדוד מעיריכם את מה שעשה העונה למען הקבוצה.

בגזרת הזרים זה נראה כי רק קרלו ברוצ'יץ' ימשיך עונה נוספת. המגן עצמו אמר אתמול כי מבחינתו אם ירצו ימשיך. מה גם שיש לו חוזה ל-3 עונות. גיורגי יבטייב עשוי ככל הנראה להיות מושאל, לארץ או לאירופה. כזכור היו כמה קבוצות שבהן שיקח בעבר באירופה שעקבו אחריו.

לגבי דן ביטון. במסגרת עסקת המכירה של מיכאל אוחנה לבאר שבע, יש לאשדוד אופציה עליו לעוד עונת השאלה ואח"כ היא עם זכות ראשונים למכירה. זה ברור כי אשדוד תרצה להשאירו לפחות לעוד עונה אחת.

באשדוד מודעים כי יהיו הצעות רבות על גדי קינדה ואור אינברום. אבל לאחר שחרור מיכאל אוחנה וניב זריהן, לא ברור אם השניים או אחד מהם ישוחרר אף הוא. אבל כמובן צריך לחכות לתום העונה ולהצעות שיגיעו והן יגיעו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך