ניצחון על הרצליה יביא לפלייאוף עליון

בשישי (15.30, מקיף ט'), תנסה קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד לעלות מעשית לפלייאוף העליון, בפעם השלישית ברציפות. אשדוד צריכה לנצח את הרצליה ולהבטיח מקומה. באשדוד אמרו: זה משחק על עונה שלמה".
ניצחון על הרצליה יביא לפלייאוף עליון

אם קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד רוצה פלייאוף עליון והיא רוצה, היא חייבת לנצח בשישי את הרצליה שתגיע לאשדוד (15.30, מקיף ט).

שתי הקבוצות הן  שכנות במקומות 5-6, אבל הרצליה מקדימה את אשדוד ב-5 נקודות. אשדוד תגיע למפגש אחרי ההפסד למכבי ראשל"צ. הרצליה ניצחה במחזור האחרון את הפועל ר"ג. בעוד הרצליה הבטיחה את מקומה בפליאוף העליון, אשדוד (ניצחון ו-4 הפסדים ב-5 המחזורים האחרונים) תוכל לעשות זאת סופית בסוף השבוע. המפגש בסיבוב הראשון הסתיים בניצחון הרצליה – 26:35

באשדוד אמרו: "זה משחק על עונה שלמה. "המאני טיים" הגיע ויום שישי הקרוב נלחמים על 2 הנקודות שיבטיחו השתתפות בפלייאוף העליון, בפעם השלישית ברציפות.. זהו קרב לא פשוט מול בני הרצליה החזקה שגם מבחינתה תרצה לסיים כמה שיותר גבוה לקראת הפלייאוף".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך