מועדון השייט "גלי גל" מאשדוד נבחר בין 5 מועדוני השייט המובילים בארץ

במשאל שהתקיים לא מכבר ברמה הארצית, מועדון השייט "גלי גל" מאשדוד נבחר בין 5 מועדוני השייט המובילים במדינה. הבעלים שאול פרץ: "אנחנו כל פעם מנסים לחדש ולתת את הכלים הטובים ביותר לאלה שרוצים להוציא רישיון על יאכטה, סירות או אופנועי ים"
מועדון השייט "גלי גל" מאשדוד נבחר בין 5 מועדוני השייט המובילים בארץ

"גלי גל" מועדון שייט, יאכטות והכשרת סקיפרים, הפועל במרינה הכחולה באשדוד, התבשר לאחרונה כי נבחר להיות בין חמשת מועדוני השייט המובילים בארץ. מדובר במשאל שהתקיים בין מאות חובבי יאכטות וסירות ברחבי הארץ, והם אלה שמיקמו את מועדון השייט האשדודי במקום המכובד.

ב"גלי גל" מפעילים מזה תקופה ארוכה בית ספר לשייט, עם כיתות ממוזגות ואנשי מקצוע המעבירים את הקורסים השונים באמצעות עזרי לימוד מתקדמים. מדובר בלימודים לקבלת רישיון כסקיפר ליאכטה, סירה מהירה ואופנועי ים. שאול פרץ, הבעלים של "גלי גל" ואיש עסקים מוכר באשדוד, נוסע על בסיס קבוע מעבר לים כדי לחדש את הציוד הקיים במועדון השייט, וכפועל יוצא מייצג את ישראל בתערוכות ובאירועים בטורקיה ובמדינות אחרות בעולם.

כמו כן פרץ אירח ב"גלי גל" לא מעט ידוענים ואנשי טלוויזיה שהגיעו לראות מקרוב כיצד מועדון השייט פועל במרינה באשדוד. פרץ אמר כי "אנחנו כל פעם מנסים לחדש ולתת את הכלים הטובים ביותר לאלה שרוצים להוציא רישיון על יאכטה, סירות או אופנועי ים. זה מצריך מאיתנו השקעה גדולה, גם מבחינה כספית וגם ברמה הארגונית, ויש כאן צוות מסור שיודע היטב את העבודה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך