יו"ר ארגון הקבלנים באשדוד עו"ד ורד צרפתי נבחרה לתפקיד סגנית נשיא התאחדות בוני הארץ

עו"ד ורד צרפתי זבולון, יו"ר ארגון הקבלנים באשדוד והשפלה, נבחרה לתפקיד היוקרתי של סגנית נשיא התאחדות בוני הארץ (התאחדות הקבלנים לשעבר). זאת הפעם הראשונה שנציג ארגון הקבלנים מאשדוד נבחר לתפקיד הזה
יו"ר ארגון הקבלנים באשדוד עו"ד ורד צרפתי נבחרה לתפקיד סגנית נשיא התאחדות בוני הארץ

כבוד לאשדוד: עו"ד ורד צרפתי זבולון, יו"ר ארגון הקבלנים באשדוד והשפלה, נבחרה בשבוע החולף לתפקיד היוקרתי של סגנית נשיא התאחדות בוני הארץ (התאחדות הקבלנים לשעבר). מועמדותה לתפקיד עלתה לראשונה רק לפני חודש, בכנס שארגנו בחודש שעבר בצפון הארץ ארגוני הקבלנים של אשדוד, רחובות וחולון, כאשר נשיא התאחדות בוני הארץ רוני בריק, ביקש מעל הבמה מעו"ד ורד צרפתי להציג את התמודדותה לתפקיד.

עו"ד ורד צרפתי-זבולון יו"ר ארגון הקבלנים באשדוד והשפלה: "הופתעתי מבקשת נשיא ההתאחדות להתמודד והייתה לי התלבטות קשה מאוד, כי מצד אחד מדובר בתפקיד בעל תרומה ציבורית עצומה שיעניק לי סיפוק רב ללב ולנשמה, אך מצד שני מוטל על כתפיי עומס רב בעבודה כשותפה בניהול של חברה גדולה מאוד שבונה בכל רחבי הארץ יחד עם אחי אבי צרפתי. בחירתי לתפקיד של סגנית נשיא התאחדות בוני הארץ מצריכה השקעה רבה".

שלומי בן עזרי, מנכ"ל ארגון הקבלנים באשדוד והשפלה, מסר בתגובה כי "בחירתה של ורד לתפקיד היוקרתי המשמעותי והחשוב, מהווה הישג לארגון הקבלנים של אשדוד שהפך לאחד השחקנים המרכזיים במפת הקבלנים הארצית. כמנכ"ל הארגון המכיר את ורד מזה שנים רבות, אני יכול להעיד עליה כי היא מאוד מתאימה לתפקיד בזכות כישוריה והישגיה הרבים וכבוד להתאחדות שהשכילה לבחור את ורד".

רוני בריק, נשיא ההתאחדות שתמך בבחירתה, ציין כי "זה הניסיון והידע הרב של עו"ד צרפתי מהווה ערך מוסף גדול להתאחדות וכי על ההתאחדות להודות לה שהסכימה לקבל עליה את תפקיד סגן נשיא התאחדות בוני הארץ". הנשיא ציין עוד כי יו"ר ארגון הקבלנים באשדוד היא אישה רצינית, מוכשרת ומקצועית והוסיף, כי ארגון הקבלנים באשדוד והשפלה הוא ארגון חזק, יעיל המתנהל במקצועיות רבה למרות היותו הארגון הכי 'צעיר' מבין כל הארגונים המחוזיים שפועלים תחת התאחדות בוני הארץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך