חוצפה: חזר לנהוג מיד לאחר שנשלל רשיונו עקב נהיגה בהשפעת סמים

במהלך היום, רביעי, נעצרו שני נהגים שבמעשיהם מסכנים את הציבור באופן ממשי. בסיום חקירתם נכלאו ומחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט

שוטרי משטרת ישראל ממשיכים כל העת באיתור נהגים המזלזלים באופן בוטה בחוק ומסכנים בכך את ציבור משתמשי הדרך. במהלך היום נעצר תושב אשדוד בשנות החמישים לחייו כשהוא נוהג בפסילה שהושתה עליו לפני כחודש על ידי קצין משטרה למשך 60 ימים בשל מעורבותו בתאונת דרכים בה נהג על פי החשד בהשפעת סם מסוכן. למרות שכך, הבחינו היום שוטרי התנועה כי זה ממשיך בנהיגה ועל כן הוא נעצר והועבר לחקירה במשטרה שלאחריה נכלא ורכבו הושבת.

בנוסף אליו, בפעילות שוטרי התנועה בעיר אשקלון, נעצר תושב העיר יליד 1986 שנתפס נוהג על אף שלא הוציא רישיון מעולם. הנהג הועבר לחקירה בתחנת המשטרה ולאחריה נכלא גם הוא.

במשטרה ציינו כי נהג זה מפגין באופן בוטה את זלזולו בחוק וזאת בשל העובדה כי אין זו הפעם הראשונה בה נתפס על ידי המשטרה נוהג ללא רישיון נהיגה, אלא פעם חמישית.
כאמור, מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של השניים בבית המשפט.

עוד ציינו במשטרה כי – נהגים אלו הנוהגים ללא רישיון נהיגה, או בעת היותם בתקופת פסילה, בוחרים לסכן את הציבור במודע ועל כן תנקוט המשטרה ביד נוקשה במקרים אלו במטרה למצות עמם את הדין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך