השחיין יעקב טומרקין מתאמן עם נבחרת ארה"ב

השחיין האולימפי מאשדוד, יעקב טומרקין, מתאמן בימים אלו עם נבחרת ארה"ב תחת הדרכתו של המאמן החדש של נבחרת השחייה של ישראל, דייב מארש. טומרקין מתאמן במחנה האימון עם אלופים אולימפיים מארה"ב. טומרקין: "יש מה ללמוד מהם".
השחיין יעקב טומרקין מתאמן עם נבחרת ארה"ב

יעקב טומרקין, השחיין האולימפי הבכיר מאשדוד, של ישראל, מתאמן בימים אלו עם  נבחרת ארה"ב בשחייה.

טומרקין נמצא בסאן דיגו שבקליפורניה, במחנה אימונים עד ל-30 לחודש מרץ. טומרקין וחבריו לנבחרת השחייה הישראלית, מתאמנים בצוותא עם הנבחרת האולימפית האמריקאית. בנבחרת האמריקאית מתאמנים מדליסטים אולימפיים ואלפי עולם כמו מאט גרייברס שחיין הגב אנטוני ארווין האלוף האולימפי ב50 חתירה בריו ונוספים.

האימונים המשותפים הם הודות למאמן החדש של נבחרת ישראל בשחייה, האמריקני דייב מארש, מאמנם של אלופים אולימפיים מארה"ב בעבר, שאימן בין היתר את נבחרת הנשים האמריקנית בריו והדריך במהלך הקריירה עשרות שחיינים כמו ראיין לוכטה, טיילר קלרי ונוספים.

יעקב טומרקין אמר ל"אשדוד אונליין" מארה"ב: "כיף להתאמן ולהיות בסביבת השחיינים הטובים בעולם, יש מה ללמוד מהם ואנחנו לומדים המון מהאימונים המשותפים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך