לידיעתכם: סניף דואר נוסף נסגר באשדוד

דואר ישראל ממשיך במיזוג הסניפים ברחבי העיר בדגש על הרובעים הוותיקים, דואר ישראל "כחלק מהרפורמה נבחנת מעת לעת פתיחה וסגירה בהתאם לצורך"
לידיעתכם: סניף דואר נוסף נסגר באשדוד

לאחרונה נסגרו או התמזגו סניפי דואר בעיר אשדוד, תחילה היה זה הסניף ברחוב רוגוזין שנסגר ולימים הפך לסניף לחלוקת חבילות, לאחר מכן הסניף בבניין העיריה שהתמזג עם זה שבקניון הסיטי וכן עוד סניפים ברחבי העיר.

הבוקר התבשרנו מתושבי רובע ח' שגם הסניף שלהם ברחוב הרותם נסגר ומדף שהושאר על דלת הסניף הורה ללקוחות דואר ישראל לפנות לסניפים הממוקמים באזורים ו' – ט', והתושבים כמובן זועמים על כך.

ראוי וחשוב לציין כי סניף הדואר נסגר לתקופה כלשהי ובהמשך יחזור לעבוד אך ורק למסירת חבילות, ולרא כסניף דואר רגיל בו ניתן לשלוח חבילות ולקבל שירותים כגון תשלומים והעברת בעלות, אך גם קבלת החבילות במקום לא תשאר לזמן רב והסניף עתיד להיסגר.

בשיחה עם אתר "אשדוד אונליין" אמרה תושבת השכונה " אנחנו נורא כועסים, למה צריך לשנות את מה שטוב ועובד, למה סוגרים לנו את הסניף, וזה לא שהוא לא עבד, הוא היה מלא כל יום עד אפס מקום, זה מצער ממש".

ביקשנו את תגובת דואר ישראל על כך שהסניף נסגר וזו אמרה לנו כך: חברת דואר ישראל מספקת שירותים לתושבי אשדוד באמצעות 15 יחידות דואר כאשר 3 מתוכן פועלות שלוש פעמים בשבוע עד השעה 20:00 ברציפות וכן מפעילה 10 מרכזי מסירת חבילות ודברי דואר רשומים.
כחלק מהרפורמה בדואר ישראל, נבחנת מעת לעת פתיחה וסגירה של יחידות דואר , בהתאם לצורך.
באזור בו ממוקם סניף הדואר ברובע ח' פועלות שלוש סוכנויות דואר ברדיוס שלא עולה על 800 מטר.
יצויין כי בשלב זה, ניתן לקבל במקום חבילות ודברי רשומים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך