ראש הממשלה מתכנן לחבר עורקי תחבורה בין אשדוד לאילת

במסגרת דברים שאמר במסיבת העיתונאים על הסכם הגג באילת, טען ראש הממשלה כי במשרדו מבצעים חשיבה כיצד לחבר את אילת ואשדוד באופן מהיר שיגרום לשינוע הסחורות ולהפך את הערים למעצמת יבוא עולמית

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר אמש באילת ונשא דברים בפני העיתונאים, זאת בעקבות הסכם הגג שנחתם אמש באילת ויגרום להכפלתה של העיר עד שנת 2030.

בין יתר דבריו של ראש הממשלה הוא התייחס לרצונו להפוך את אשדוד ואילת למעצמת תחבורה עולמית בכל הקשור לייבוא ויצוא סחורות, לדבריו אשדוד כבר מתקדמת עם נמל חדש שהולך ונבנה ויגרום לסחר באזור להכפיל את עצמו, אך הוא טוען שגם אילת הבאה בתור בעניין זה.

"אני הולך לדבר על אילת בעוד שבועיים בסין. אני הולך לדבר על אילת בסין עם נשיא סין. הוא הזמין אותי, אז יש לנו כמה נושאים לדבר עליהם. אחד מהם זה אילת, למה? כי אנחנו רוצים גם להפוך את אילת למוקד של תעבורה עולמית. אנחנו רוצים שיביאו סחורות לנמל אילת. אנחנו מדברים על זה, זה חזון שאני מטפח הרבה זמן. אנחנו רוצים לחבר את זה עם עורקי תחבורה לאשדוד ולאפשר מוצא, או הייתי אומר, מעבר נוסף לסחורות מאסיה לאירופה ואילת היא המקום. אילת ואשדוד, אני חייב להגיד, גם אשדוד. צריכים לחבר ביניהן. אנחנו בודקים את זה, כפי שאתם יודעים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך