ג'ייק כהן נבחר לחמישיית המחזור

ג'ק כהן שחקנה של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, נבחרת לחמישיית המחזור ה-21. זה השבוע השני ששחקן של אשדוד בחמישייה, לאחר בחירתו של פרסטון נואלס לשחקן המחזור הקודם.. צייס סיימון ונואלס היו מועמדים גם הם השבוע. היו"ר קיקוז על הניצחון: "מחוזקים משני המשחקים האחרונים". המאמן טפירו: "כואב לי הדוף כאילו אני שיחקתי".
ג'ייק כהן נבחר לחמישיית המחזור

ניצחון שני ברציפות ושחקן שני ברציפות שנבחרת לחמישיית המחזור. ג'ייק כהן שחקנה של כמבי קפלן אשדוד באר טוביה, נבחר לחמישיית המחזור ה-21. כהן שרשם 20 נקודות, 9 ריבאונדים ומדד 32 בניצחון המרשים של מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה על הפועל "SP מצרפלס" ת"א.

בשבוע שעבר נבחר פרסטון נואלס לא רק לחמישיית המחזור, אלא גם לשחקן המחזור. אגב השבוע גם הוא וגם צ'ייס סיימון היו מועמדים לחמישייה.  סיימון ונואלס קלעו 22 ו-20 נקודות, בהתאמה, בניצחון "של הפועל ת"א.

באשדוד שמחים על שני הניצחונות הרצופים, מול אילת בשבוע שעבר ומול הפועל ת"א, בשני, שהרחיקו אותם מהקו האדום מרחק 3 נקודות. היו"ר מאיר קיקוז:  "מחוזקים, משני המשחקים האחרונים, שמח על חיבור הקבוצה, לאור השינויים בסגל הזרים, יחד עם זאת, המלאכה עוד מרובה, והליגה ארוכה, המשחק הבא מול קבוצה חזקה ויציבה, אך מאמין בתלכיד שנוצר ומייחל להמשיך בהנאה שאחרי הניצחון". המאמן מאיר טפירו: "כל הגוף שלי כאוב כאילו אני שיחקתי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך