מוקירים את שחקני העבר והעתיד

במוצאי השבת האחרונה, במעמד מרגש מול אצטדיון מלא, הוקירה מ.ס. אשדוד את אחד מגדולי שחקני העבר שלה, שי הולצמן וכן שלושה שחקנים מצטיינים של מחלקת הנוער.
מחזיקים בגביע

מ.ס. אשדוד ממשיכה במסורת הוקרה לשחקני עבר ושחקני עתיד במסגרת משחקי הבית שלה, והשבוע התארחה אלופת המדינה הפועל ב"ש באצטדיון הי"א ואין במה יותר מכובדת מזו כדי לתת כבוד והוקרה.

ראשון לזכות בתשואות הקהל היה שי הולצמן, קפטן לשעבר ומלך שערי הקבוצה בכל הזמנים המדורג במקום החמישי של מלך השערים של כל הזמנים בליגת העל. הולצמן הצטרף למועדון ספורט אשדוד במהלך עונת 2002/2003 וזכה 3 פעמים במלכות השערים של הליגה במדי הקבוצה, כשהוא כובש 72 שערים ב-163 הופעות במדי אשדוד!

ב-29 בנובמבר 2008 הבקיע הולצמן את השער ה-169 שלו בקריירה, ובכך עקף את מרדכי שפיגלר שהיה המאמן שהעלה אותו לבוגרים. בסיום עונת 2008/2009 פרש הולצמן ממשחק. משחקו האחרון של הולצמן היה במחזור הסיום של אותה עונה מול מכבי תל אביב. לאחר פרישתו החל הולצמן לשמש כמנהל הטכני של מועדון ספורט אשדוד, תפקיד בו כיהן כשנתיים. את גביע ההוקרה העניק לו יו"ר עמותת מ.ס. אשדוד, מר מנדל דוידוביץ'.

מיד לאחר מכן התקיים טקס מצוייני מחלקת הנוער לחודש פברואר בו לקחו חלק שלושה שחקנים.

גיל כהן מנערים א' שחקן נבחרת ישראל, המשחק כקשר 50-50. בעוד שבועיים יוצא לאליפות אירופה עם הנבחרת, נמצא בכושר מעולה, מעידים עליו שהוא ילד חיובי, עובד קשה, מחויב מאוד ומשתפר כל הזמן.

שקד חכמון מנערים ג' – מאייש את עמדת הבלם, משחק באלגנטיות, ראשון לכל כדור, בעל מיקום טוב וסוגר נכון. מעידים עליו שהוא בהתקדמות מתמדת ומשמש כעוגן של יציבות לקבוצה.

איליי אמזלג מילדים ב'. משחק בקבוצה באמצע המגרש כקשר, נבחר למצטיין על הפגנת יכולת טובה, השקעה מתמדת ורצון תמיד להשתפר ולהיות טוב יותר.

לא שוכחים גם את העתיד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך