צפו: האם אתם מזהים את החשוד שלקח כסף ממכוניתו של מנהל מכבי אשדוד / באר טוביה

במוצאי שבת האחרונה נכנס פורץ באין מפריע למשרדי הקבוצה, לקח לכאורה את מפתחות הרכב של מנהל הקבוצה ולפי טענתו לקח כסף ממכוניתו. מצלמות האבטחה תיעדו הכל. צפו בוידאו
צפו: האם אתם מזהים את החשוד שלקח כסף ממכוניתו של מנהל מכבי אשדוד / באר טוביה

בקבוצת הכדורסל המקומית באשדוד מבקשים את עזרת הציבור בזיהויו של אדם שנכנס במוצאי השבת האחרונה לאולם הקריה , ולמשרדי מכבי אשדוד/באר טוביה ובעזרת מפתחות שלקח פרץ לכאורה למכוניתו של מנהל הקבוצה יגאל ממן וחשוד שלקח לכאורה כסף מזומן שהיה במכוניתו.

זה התחיל במהלך האימון של הקבוצה במוצאי השבת. אנשי מכבי קפלן אשדוד באר טוביה, היו באולם הקרייה על הפרקט והתאמנו לקראת המשחק מול הפועל ת"א. בצילומי האבטחה רואים אדם שנכנס  תוך שהוא מנצל  את העובדה שהדלת הצדדית של החנייה הייתה פתוחה ונכנס. בעודו מסתכל לצדדים ובודק שלא רואים אותו הוא נכנס למשרדי הקבוצה.

אותו אדם חיטט בין מגירות המשרד ומצא מפתח של רכב. הוא יצא אל החנייה והחל לבדוק לאיזה רכב שייך המפתח. לבסוף גילה את הרכב, שהסתבר אחר כך שהיה רכבו של מנהל הקבוצה יגאל ממן. הוא נכנס לרכב גנב סכום כסף במזומן שהיה שם ונמלט. אגב הוא השאיר את המפתח על ידית הדלת.

מה שהוא לא ידע שהוא מצולם בכניסתו לאולם. מצלמות האבטחה תפסו את תמונתו בצורה גלויה ומראים כיצד נכנס, מחטט ויוצא אל החנייה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך