פרץ למשרדי מכבי אשדוד/באר טוביה וחשוד שלקח כסף ממכונית מנהל הקבוצה – צפו בתמונות

במוצאי שבת במהלך אימון של מכבי אשדוד/באר טוביה, נכנס פורץ באין מפריע למשרדי הקבוצה, לקח לכאורה את מפתחות הרכב של המנהל יגאל ממן וגנב לכאורה כסף ממכוניתו. מה שהוא לא יודע זה שבידי המשטרה יש סרטון שבו רואים אותו, כי מצלמות האבטחה תיעדו הכל. זהותו ידועה.
פרץ למשרדי מכבי אשדוד/באר טוביה וחשוד שלקח כסף ממכונית מנהל הקבוצה - צפו בתמונות

פורץ נכנס במוצאי השבת האחרונה לאולם הקריה , למשרדי מכבי אשדוד/באר טוביה ובעזרת מפתחות שגנב פרץ לכאורה למכוניתו של מנהל הקבוצה יגאל ממן וחשוד שלקח לכאורה כסף מזומן שהיה במכוניתו.

זה התחיל במהלך האימון של הקבוצה במוצאי השבת. אנשי מכבי קפלן אשדוד באר טוביה, היו באולם הקרייה על הפרקט והתאמנו לקראת המשחק מול הפועל ת"א. בצילומי האבטחה רואים אדם שנכנס  תוך שהוא מנצל  את העובדה שהדלת הצדדית של החנייה הייתה פתוחה ונכנס. הוא בדק שלא רואים אותו ונכנס למשרדי הקבוצה.

אותו אדם חיטט בין מגירות המשרד ומצא מפתח של רכב. הוא יצא אל החנייה והחל לבדוק לאיזה רכב שייך המפתח. לבסוף גילה את הרכב, שהסתבר אחר כך שהיה רכבו של מנהל הקבוצה יגאל ממן. הוא נכנס לרכב גנב סכום כסף במזומן שהיה שם ונמלט. אגב הוא השאיר את המפתח על ידית הדלת.

מה שהוא לא ידע שהוא מצולם בכניסתו לאולם. רואים אותו בצורה גלויה מי הוא, רואים כיצד נכנס, מחטט ויוצא אל החנייה. זהותו ידועה למשטרה ולכן נראה כי זה עניין של זמן עד שייתפס.

נכנס…
מחטט…
ויוצא…

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך