כואב: נחשפה סיבת מותו של פבל שנפל מקומה חמישית

טרגדיה קשה התרחשה בסוף השבוע האחרון לאחר נפילתו של פבל מקומה חמישית אל אל הקרקע, במשך שלושה ימים הוא נלחם על חייו אך אמש נקבע מותו, היום נחשפה סיבת נפילתו לקרקע מגובה רב שהובילה אל מותו
כואב: נחשפה סיבת מותו של פבל שנפל מקומה חמישית

אמש דיווחנו על מותו של הצעיר בשנות ה- 30 לחייו לאחר שנפל מקומה חמישית בבניין ברובע יב', הבוקר נחשפה סיבת הנפילה ואיתה הכאב הגדול על מותו.

שמו של הנפטר הוא פבל, והוא עבד לפרנסתו בשיפוץ דירות ומבנים, והדירה אליה ניסה להיכנס ונפל הייתה אחת מהדירות בהן עבד, בלילה שבין חמישי לשישי הגיע פבל לדירה בכדי להיכנס ולקחת מספר דברים, אך ככל הנראה הוא איבד את המפתחות, הוא חיפש בכל מקום אפשרי וכשלא מצא ביקש מבעלי הדירה להיכנס דרך החלון, לאחר שקיבל אישור הוא החל לעבור מעל מעקה המוביל לחלון הבית בזהירות, אך כנראה שזו לא הספיקה והוא מעד ונפל מהקומה החמישית אל הקרקע.

כוחות מד"א שהגיעו לזירה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני במקום, זאת לאחר שפציעתו הוגדרה כרב מערכתית, מיד לאחר מכן הוא פונה לבית החולים תל השומר כשמצבו קשה מאוד, שם שרד במשך שלושה ימים ואמש הוא מת מפצעיו הקשים.

אחותו של פבל – ורד טל, ספדה לו בעמוד הפייסבוק שלה וכתבה: כמה קשה להפרד…
כל כך צעיר. כל כך במפתיע ובכזה אופן טרגי…
איך? למה? כמה ?
כל כך הרבה שאלות לחלק יש תשובות ולחל לעולם לא נמצא… אבל אתה כבר לא כאן לא איתנו! אוהבים אותך מאוד אח יקר שלי …
עכשיו אני כבר לא הסנדוויץ'
אוהבת אותך המון ….
יהיה זכרונך ברוך
תנוח על משכבך בשלום
אח בכור יקר שלי פאשה/ פבל …

צילום תמונות: מתוך דף הפייסבוק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך