אופיר מרציאנו עלה עם קבוצתו לחצי גמר הגביע הסקוטי

אופיר מרציאנו, שוערה של היברניאן הסקוטית, מן הליגה השנייה ובעבר מ.ס אשדוד, עלה עם קבוצתו לחצי גמר הגביע הסקוטי, לאחר ניצחון על אייר יונייטד. היברניאן, מחזיקת הגביע מועמדת לעלות לליגה הבכירה. מרציאנו עשוי לקבל זימון לנבחרת לקראת ספרד.
שחקן 1
מרציאנו במדי מ.ס אשדוד

עוד השיג לאופיר מרציאנו בסקוטלנד. הגביע הסקוטי. מרציאנו שוערה בעבר של מ.ס אשדוד וכיום היברניאן מוליכת הליגה השנייה עלו לחצי גמר הגביע הסקוטי לאחר שניצחו 0:1 את אייר יונייטד 1:3. מרציאנו שיחק 90 דקות.

אגב, היברניאן, שהיא מחזיקת הגביע הסקוטי, היא גם המועמדת הבולטת ביותר לעלות ליגה. היא ראשונה בליגה שניה. מן הליגה השנייה עולה קבוצה אחת ונוספת למבחנים. מרציאנו עצמו אמור לשחק גם בעונה הבאה בקבוצה, למרות שייתכן שמעמדו ישודרג בשל הצלחתו והצלחת קבוצתו והוא עשוי למצוא קבוצה בכירה יותר.

שמו של אופיר מרציאנו עולה לאחרונה גם בהקשר הנבחרת. ישראל תשחק מול ספרד ב-24.3. השוער הראשון, דודו גורש, שלא משחק לאחרונה בבאר שבע, מורחק בשל צהובים. מרציאנו אמור לקבל זימון ואולי אפילו לפתוח בשער. גם יואב ג'ראפי , שוער הנוכחי של מ.ס אשדוד, נמצא ברשימת שמות האפשריים לסגל. אבל אם מרציאנו יזומן, זה בכדי לפתוח בהרכב.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך