הגברים מול הפועל ת"א הנשים מול הרצליה

שתי קבוצות הכדורסל של העיר בליגת העל, מכבי בן אשדוד ומכבי אשדוד/באר טוביה, יקיימו את משחקיהן בשני בערב. הגברים בחוץ מול הפועל ת"א (20.30, היכל שלמה) והנשים בבית מול הרצליה (19.00, הקריה). גם הגברים וגם הנשים ינסו להשיג ניצחון שני ברציפות. אריאל יחזור לסגל הגברים.
כדורסל אש
ערב הכדורסל של אשדוד

ערב שני, הופך לערב הכדורסל של אשדוד. שתי הקבוצות הבכירות של העיר בליגת העל, קבוצת הנשים, אלופת ישראל, מכבי בן אוצר השקעות אשדוד וקבוצת הגברים, מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, יערכו את משחקיהן בשני בערב וינסו השיג ניצחון שני ברציפות.

זה יתחיל ב-19.00, אז תארח מכבי אשדוד, במסגרת הפליאוף העליון,  "באולם הקרייה", את קבוצת הרצליה, שתגיע מקום אחד מתחת לאשדוד, במקום השלישי. אשדוד צריכה לנצח את המשחק אם היא רוצה להשאיר לעצמה אופציה לסיים ראשונה, אופציה שכרגע נראית קלושה. במשחק הקודם בין השתיים, נשברה כף ידה של טיפאני ג'קסון, בגלל משחק אגרסיבי מיד שלה הרצליה. ג'קסון חזרה לשחק אגב רק במחזור הקודם, בניצחון 106:38 על רעננה.

ב-20.30, תצא קבוצת הגברים למשחק חוץ קשה מאוד מול הפועל ת"א, "בהיכל שלמה". הפועל ת"א, ממוקמת אומנם במקום השישי, אבל גם כך קשה לשחק מול בבית שלה. מי שיחזור לסגל אשדוד הוא הקפטן אדם אריאל, שכב היה מי שחשב שהוא גמר את העונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך