שקת שת"פ מלון PORT AND BLUE TLV וחברת KIA מוטורס אשדוד

לאחר העדרות ממושכת על הבמות בישראל , תוך עשייה מרובה בטורקיה וברחבי אירופה וארצות הברית , לינט הזמרת הישראלית הכי מצליחה בטורקיה אשר כבשה כל במה אפשרית במדינה השכנה בכוללת מעל ל 80 מיליון תושבים , חזרה לינט למופע בכורה בישראל . מופע אשר הרעיד את תל אביב עם שלל להיטים בטורקית , יוונית , ערבית ועברית כמובן , אשר הפך לחגיגה מדהימה לאלפי הישראלים שגדשו את האנגר 11 בתל אביב.

חמושה במשלחת היישר מטורקיה, מלווה ב 20 נגנים ואנשי צוות נחתה לינט היישר למלון PORT AND BLUE TLV' אשר ממוקם בנמל תל אביב בסמוך להאנגר 11 , והתקבלה ע"י מנכלית המלון הגב' הילה שוורץ זמיר , כיאה למעמדה של הכוכבת הישראלית /טורקית .
טרום הגעתה של לינט , ולראשונה נערך שיתוף פעולה בין מלון PORT AND BLUE TLV ולחברת KIA – מוטורס סניף אשדוד בניהולו של בר בן שטרית, והגב' גוד'י ארבר – מנהלת השיווק בסניף KIA מוטורס אשדוד.

אירוח פרימיום של הכוכבת ופמלייתה בסוויטה הנשיאותית של המלון ורכב היוקרה החדש מבית KIA אשר ניתן לכוכבת בזמן שהותה בישראל , ג'יפ KIA NIRO החדש .

שיתוף הפעולה בין המלון ולחברת KIA מוטורס סניף אשדוד הינו פרי אשר מביא בשורה חדשה למתארחים בסוויטות היוקרה של המלון עם דגש על אירוח פרימיום שבהם יהנו אורחי המלון משהות בלתי נשכחת וביצוע צי'ק אין ברכבי היוקרה של KIA מוטורס – סניף אשדוד , עם קבלת הרכב וטרום הגעתם למלון.

עם הצלחת השיתוף פעולה הנ"ל, ישווקו חבילות אירוח ללקוחות הפרימיום בסוויטות היוקרה של המלון הממוקמות בקומה השביעית של המלון (קומת היוקרה ) הכוללות הגעה ברכבי היוקרה של KIA מוטורס .

צילום : ניר סליקמן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך