במעמד ראשל"צ בלבד. הפסד להפועל אשדוד 29:22

עוד הפסד לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, השני ברציפות. הפעם בחוץ מול מכבי ראשל"צ השנייה, 29:22. המשחק היה ברובו חד צדדי. הרחקות רבות לאשדוד. בשישי הקרוב תארח אשדוד את הרצליה (15.30, מקיף ט) ותקווה להשיג שם את הנקודות שיבטיחו לה פליאוף עליון 4 מחזורים לסיום.
במעמד ראשל"צ בלבד. הפסד להפועל אשדוד 29:22

מצלמות הטלוויזיה עמדו במקומן מוכנות "לקרב", בין מכבי ראשל"צ השנייה, לבין הפועל אשדוד. ראשל"צ רצתה לשמור על מקומה השני, אשדוד להשיג 2 נקודות, לאחר שהפסידה בבית במחזור הקודם לאס"א מהתחתית. אבל מצלמות לחוד ומציאות לחוד. זה היה משחק חד צדדי ברובו, כשראשל"צ שלטה ב כמעט לכל אורכו. דווקא במשחק שצולמה, הפועל אשדוד ספגה הפסד נוסף –  29-22 .

בפתיחה עוד היו לאשדוד מחשבות על משחק צמוד. הפתיחה הייתה טובה והאדומים מאשדוד נראו כאילו עלו נחושים והצליחו לעלות ליתרון 2:4, לאחר 5 דקות אך כאן זה גם הסתיים. לפחות החלק של אשדוד

שחקני כמבי ראשל"צ  העלו הילוך ושלטו בקצב המשחק עד לסיום. הם עשו לעצמם משחק קל יחסית. זה היה אומנם משחק פיזי עם הרבה הרחקות, בעיקר לאשדוד, אבל  לאדומים לא הייתה תשובה למשחק ההגנה החזק של ראשל״צ ולזה תוסיפו את ההתקפות המתפרצות של ראשל"צ שסגרו עניין די מוקדם. זה נגמר 22:29 לראשל"צ, אבל יכול היה להיגמר בתוצאה הרבה יותר גבוהה.

הבקיעו לאשדוד: קריבוקאפיץ וישראל ביטרמן  4 שערים כ״א, דדי פרץ ומיכאל גרברניק 3 שערים כ״א, אדיר כהן ועמרי קושמרו 2 שערים כ״א , ברק עמר, ניב יסקולקה, אסף בן גוזי ובר מסורי שער  כ״א.

עכשיו אשדוד תהיהיחייבת לחפש את הנקודות בארבעת המשחקים שנותרו לה עד סוף העונה בכדי להבטיח סופית את השתתפותה בפלייאוף. כבר בשישי בשעה 15.30, תארח אשדוד את הרצליה. ניצחון יבטיח לה כנראה את המקום מעשית.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך