חן עזריאל משה אוחיון ודולי מנגה מנגה ייעדרו

במוצאי שבת (20.30), תגיע האלופה הפועל באר שבע לאצטדיון הי"א. כמו שזה נראה ימשיך המאמן רן בן שמעון בשיטת 3 הבלמים. מי שייעדרו מהסגל בוודאות הם משה אוחיון דולי מנגה וחן עזריאל הפצועים, עוד 500 כרטיסים הועברו לבאר שבע לבקשתם.
אוחיון יעביא אימון
יעביר אימון. אוחיון ( צילום: נתנאל פריאנטי)

לחץ בבאר שבע לכרטיסים. נודע כי ביום חמישי ביקשו אנשי באר שבע עוד 500 כרטיסים ובסף הכל 3000 כרטיסים, למכירה מוקדמת הוצאו לאנשי באר שבע.  גם באשדו נמשכת המכירה. כמו שזה נראה האצטדיון יהיה מלא.

המאמן רן בן שמעון ימשיך ככל הנראה באותו ההרכב עם 3 בלמים. מי שיחזור להרכב הוא חאתם עבדל חמיד. לא ברור עדיין אם על חשבונו של ניר ברדע. נראה כי הדבר יוחלט רק לאח האימון המסכם ביום שישי. יתכן כי ברדע יישאר וזה יבוא על חשבון אחד הקשרים ההתקפים.

מי שבוודאות לא יהיו בסגל, הם הקשרים חן עזריאל ואוחיון הפצועים אשר נעדרים כבר תקופה ארוכה. עזריאל גם לא ישחק במחזור הקודם מול מכבי חיפה וגם לא במשחק הגביע מול בני יהודה. אוחיון נעדר עוד לפני כן. הקשר הברזילאי ויגור אומנם כשיר, אבל לא ברור אם יהיה בסגל הקבוצה.

לגבי דולי מנגה, הרי שהאחרון ספג מכה לפני כמה ימים ולא ברור מצבו. הוא אומנם התאמן, אבל סבל מכאבים. פיזיותרפיסט הקבוצה, אורי ביינרט, טיפל בו בסיום האימון והחליט שייעדר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך