נהג אוטובוס אשדודי שנפגע בברך יקבל פיצוי של 150,000 ש"ח

נהג אוטובוס תושב אשדוד שסובב את הברך בעת שקם מכיסאו בסיום נסיעה יקבל פיצוי של 150,000 ש''ח.
נהג אוטובוס אשדודי שנפגע בברך יקבל פיצוי של 150,000 ש''ח

נהג אוטובוס בן 50, תושב אשדוד, יקבל פיצוי של כ-150 אלף ש"ח לאחר שלטענתו בסיום נסיעה סובב את הברך תוך כדי קימה מכיסא הנהג, זאת למרות שלאירוע הנטען לא היו עדים. הסכם הפשרה קיבל בשבוע שעבר תוקף של פסק דין על ידי בית משפט השלום בת"א.

כך עולה מתביעה והסכם פשרה אליו הגיעו בא כוחו, עו"ד אורן אמסלם העוסק בנזקי גוף, עם חברת הביטוח איילון, כאשר הנהג קיבל פיצוי כפול – מהחברה שביטחה את חברת האוטובוסים כי האירוע הוגדר כתאונת דרכים ומהמוסד לביטוח לאומי, כי האירוע הוכר גם כתאונת עבודה.

מכתב התביעה עולה כי לפני כשנה וחצי בעת שהנהג יצא מתא הנהג בסיום נסיעה, הוא סובב את רגלו הימנית, מעד ונפל באוטובוס. למחרת האירוע כיוון שסבל מכאבים ונפיחות, הוא פנה לקבלת טיפול בקופת חולים, שם התברר שהוא סובל מהגבלה בטווח התנועה  בברך ימין המלווה בצליעה. בבדיקת MRI אובחן קרע אלכסוני בקרן האחורית של המניסקוס והומלץ לו לעשות שימוש בברכיה המצוידת בטבעת סיליקון.

ועדה רפואית של המוסד לביטוח לאומי קבעה לנהג נכות בשיעור של 10 אחוזים לצמיתות וזיכתה אותו בפיצוי כולל של כ-40 אלף ₪.

עו"ד אמסלם טען בכתב התביעה כנגד חברת הביטוח, כי בעקבות התאונה נפגעה יכולתו של הנהג לתפקד עצמאית ולמלא מכלול צרכיו וחובותיו במישור האישי החברתי והמשפחתי. הוא תבע לקבל פיצוי בגין הפסדי שכר, תנאים סוציאליים ופנסיה, כאב וסבל, הוצאות רפואיות, עזרת הזולת, הוצאות נסיעה וניידות. במסגרת הסכם הפשרה חברת הביטוח הוסיפה כ-110 אלף ₪ מעבר לפיצוי שקיבל מהביטוח הלאומי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך