עדן וסלי "4 שנים הנשמה שלו סבלה, אבא אני מצטערת!"

אמש דיווחנו כי עדן וסלי בתו של דניאל וסלי שנעדר כ-4 שנים מצאה יחד עם איש זק"א עצמות נוספות של אביה, בעקבות כך המשטרה לא משחררת את העצמות לקבורה והלוויה תדחה ליום אחר. בתו כתבה בפייסבוק:"גם היום אחרי מותו אפילו את הכבוד הראוי לו"
עדן וסלי "4 שנים הנשמה שלו סבלה, אבא אני מצטערת!"

יממה לאחר שהתגלה כי נותרו עצמות בזירת המצאותו של דניאל וסלי ז"ל, מעלה בתו עדן פוסט כואב בפייסבוק בו היא מתארת את השתלשלות העניינים שהביאה למציאת עצמות נוספות של אביה ואת הכאב הרב שהיא ומשפחתה חשים לאחר שההלוייה שהיתה מתוכננת להיות לא תתקיים בסופו של דבר.

וכך כתבה עדן בפייסבוק:"לצערי אתמול התלוותי לראש יחידת זקא לזירה בה מצאנו את אבא שלי בהתחלה ומצאנו שם עצמות נוספות,המשטרה לא מוכנה לשחרר את עצמות אבי לקבורה ושוב אני נופלת בין הכסאות, לאחר שכמעט חודש הפתולוג שהה בחו"ל ועכבו אותנו בעת הבשורה שזהו אכן אבי שנמצא. והיום בעקבות רשלנות המשטרה שבה לא מצאו את כל העצמות בשלמותם והעבירו את העצמות הנוספות רק היום לבדיקת פתולוג לא תתקיים ההלוויה. אני נלחמת לקבורתו, 4 שנים הנשמה שלו סבלה וגם היום אחרי מותו אפילו את הכבוד הראוי לו המדינה לא נותנת ,מה הוא אשם שאת העבודה שלהם הם לא עושים נכון?

אבא אני מצטערת!

לצערי אעדכן בהמשך לגבי מועד ההלוויה כנראה שהיום זה לא התקיים. תודה רבה לכל השואלים והמתענינים התגובות שלכם והטלפונים מחממים לי את הלב מודה לכולכם זה לא מובן מאליו מבחינתי. תודה על הכל!"

הזירה בו נמצאו העצמות של דניאל וסלי ז"ל

כזכור, לפני כ-4 שנים יצא דניאל וסלי מביתו ולא שב יותר, לפני כשלושה שבועות נמצאו עצמות אדם כ-30 מטר מהבית ברחוב ההדס ולפני יומיים הגיע הזיהוי הודאי שזהו דניאל וסלי ז"ל, אמש בתו עדן הגיעה עם ראש יחידת זק"א למקום שאביה נמצא ולאחר חפירה במקום התגלו עוד עצמות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך