אתם מחליטים מי יופיע בקיץ הקרוב באשדוד ? כנסו והשפיעו

עיריית אשדוד פרסמה סקר ענק ומי שיצביע יוכל להכריע מי יופיע במופעי הקיץ הקרוב בעיר אשדוד ויקפיץ את התושבים, כנסו והצביעו...
אתם מחליטים מי יופיע בקיץ הקרוב באשדוד ? כנסו והשפיעו

שאלון מיוחד שמתפרסם היום ע"י עיריית אשדוד מאפשר לכל צעירי אשדוד לתת את העדפות שלהם לגבי אמנים שונים שיופיעו בפסטיבל הבירה ובמופעים נוספים במהלך הקיץ הקרוב.

המטרה של העירייה היא להבין את העדפות של הצעירים ולבטא אותם באירועים העתידים להתקיים בעיר, ומיועדים לקהל הצעיר בעיר (18-40).

יועץ ראש העיר נאור ביטון, נכח הערב בישיבת מועצת העיר שהתקיימה בבניין העירייה וסיפר לאתר 'אשדוד אונליין' על הרעיון: ״ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי מקדם את תפיסת שיתוף הציבור במגוון תחומים, וכך גם בתחום התרבות לצעירים".

"מתוך תפיסה זו, פעלתי יחד עם אתי לוגסי מנהלת מרכז ״כיוונים״ ואיריס נפתלי מנהלת אגף האירועים ליצור שאלון שמטרתו להבין את העדפות המוזיקה של צעירי העיר ולאפשר לכל צעירה וצעיר השפעה על בחירת האמנים באירועים הבאים״.

ביטון ציין כי בעירייה דאגו לשלב ברשימה אמנים תושבי אשדוד וכי לתועלת העניין ניתן להוסיף גם שמות חדשים שאינם מופיעים ברשימה המקורית.

רוצים להצביע ולהשפיע?
כנסו לסקר הגדול והצביעו:
http://bit.ly/AshdodFutureConcerts

צילום: פבל טולצ'ינסקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך