טורניר פרחי ספורט בהשתתפות בית הספר לכדוריד של הפועל אשדוד

טורניר פרחי ספורט ראשון לעונה התקיים בחולון בהשתתפות של 43 ילדי וילדות בית ספר לכדוריד של אגודת הפועל אשדוד. כל הילדים שותפו לראשונה בחייהם בתחרות ראשונה מסוג זה נגד אגודות אחרות.
טורניר פרחי ספורט בהשתתפות בית הספר לכדוריד של הפועל אשדוד

טורניר פרחי ספורט ראשון לעונה התקיים בחולון בהשתתפות של 43 ילדי וילדות בית ספר לכדוריד של אגודת הפועל אשדוד. בטורניר השתתפו אגודות נוספות מחולון, רחובות, וקריית אונו.

בטורניר הילדים שחקו MINI handball כאשר כל משחק נערך 10 דקות ובסה"כ כל קבוצה שיחקה חמישה משחקים כאשר לאשדוד היו 4 קבוצות, 3 קבוצות בנים וקבוצה בנות אחת.

שחקניות העתיד של הפועל אשדוד יד

כל הילדים שותפו בכל המשחקים כשעבורם זו הייתה תחרות ראשונה מסוגה נגד אגודות אחרות. עבור הילדים שהשתתפו היה מדובר כמובן גם בהנאה גדולה, גם בצבירת ניסיון ראשוני  וגם באפשרות ללמוד על הענף ואולי כמה  מהם בעתיד, יהפכו לשחקנים מן המניין בבוגרים.

מי שעזר במהלך הטורניר, עם דור העתיד  היו שחקני ושחקניות האגודה: אדיר כהן, אסף בן גוזי, תומר אשכנזי, ליאל אבו, שוהם אדרי, נוי בונבידה בר אלבו וחן אוחנה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך