אוואט: "נסיק מסקנות מהגביע כי יש לנו משחק קשה מול באר שבע".

רוני אוואט, עוזר המאמן במ.ס אשדוד, התראיין בסיום משחק הגביע לכלי התקשורת במ.ס אשדוד מתעסקים מעתה רק במשחק אחד, המשחק מול באר שבע במוצאי השבת (20.30, הי"א). בקל צפוי לחזור לסגל, לא ברור עדיין מצבו של עזריאל. אוחיון יחסר.
אוואט
אוואט. (טל.אקוקה)
במ.ס אשדוד מכוונים רק למקום אחד, למשחק הליגה במוצאי השבת (20.30, הי"א), מול האלופה הפועל באר שבע. בקבוצה מניחים בעבר את משחקה של הקבוצה ברבע גמר הגביע מול בני יהודה (0:2 לבני יהודה), בשלישי.רוני אוואט, עוזר המאמן במ.ס אשדוד התראיין לכלי התקשורת בסיום והבהיר – המטרה היא באר שבע: "המחצית השנייה מול בני יהודה הייתה נורה אדומה. הצפייה הייתה ליכולת אחרת,  אבל זה לא בא לידי ביטוי במשחק. נסיק את המסקנות, יש לנו משחק קשה מול באר שבע. ההכנה שלנו לקראת הפועל באר שבע תהיה טובה יותר מהמשחק מול בני יהודה. באר שבע היא פייבוריטית, אבל אפשר  לעשות דברים יפים בבית אצלנו".לגבי הפצועים, כרגע נראה כי משה אוחיון יחסר בגלל פציעה. לא ברור מצבו של חן עזריאל שנעדר מהמשחק מול בני יהודה ומול כמבי חיפה. רועי בקל אמור לחזור לאחר תקופה ממושכת בה נעדר, בשל קרע קטן בשריר. עזריאל: אני מאוד רוצה לשחק מול באר שבע". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך