"הנהג אוטובוס החזיק את הנוסעים כבני ערובה במשך שעה ארוכה"

סיפור מוזר שהתרחש בקו 450 מאשדוד לירושלים ושהגיע לאתר בחדרי חרדים מעיד על נהג אוטובוס שעל פי הנוסעים התנהג בבריונות והחזיק את הנוסעים ובתוכם ילדים ותינוקות שבצרחו במשך שעה ארוכה באמצע הדרך

סיפור מוזר מאוד התרחש בתחילת השבוע לעשרות תושבי אשדוד שעשו את דרכם מאשדוד לירושלים, נהג אגד בקו 450 מאשדוד לירושלים החליט לעצור את האוטובוס למשך כשעה באמצע כביש ראשי, לטענתו מאחר והנוסעים עיצבנו אותו. כך מפרסם בתחילת השבוע האתר החרדי הגדול 'בחדרי חרדים'.

ע"פ העדויות שהגיעו לידי האתר החרדי מתושבי אשדוד נאמר כי "אוטובוס קו 450 מאשדוד לירושלים של חברת אגד החל את מסלול האיסוף בעיר בשעה 19:30. כל הנוסעים היו חרדים והאוטובוס היה מפוצץ עד אפס מקום – עם עוד עשרה אנשים בעמידה" לדבריהם, "לקראת היציאה מהעיר, אישה חרדית מבוגרת ביקשה מהנהג לעצור בתחנה בכניסה לעיר, בבקשה כי היא חייבת לחזור לביתה בדחיפות. הנהג סירב ורק לאחר דין ודברים והתערבות של מספר נוסעים, הנהג הסכים להוריד את האישה המבוגרת בתחנה, כבקשתה".

לדברי הנוסעים, "הנהג דיבר בגסות וזלזול מחפיר לנוסעים, למרות שכל הנוסעים דיברו איתו בנועם". ויותר מכך "באמצע הדרך הנהג ביקש דממה מכל הנוסעים שישבו במושבים האחוריים, למרות שכולם דיברו בשקט ולא הפריעו לו" מספרים הנוסעים, "מה גם שלא חל איסור לדבר במושבים האחוריים. לפתע, באמצע הכביש הראשי, הנהג החליט לעצור את האוטובוס ולא להמשיך בנסיעה עד שאחד הנוסעים, שלטענתו הפריע, ירד מהאוטובוס".

"אותו נוסע לא דיבר כלל ורק ישב בשקט במושב האחורי" מספרים הנוסעים. "משום מה הנהג החליט להתנכל אלינו. ניידת משטרה שעברה במקום עצרה בסמוך אלינו וניגשה לברר מדוע אוטובוס עמוס בנוסעים עומד באמצע כביש ראשי בצורה מסוכנת. לאחר דין ודברים הנוסע המדובר ירד מהאוטובוס ונסע בטרמפים בכדי לא לעכב את שאר הנוסעים, מאחר שתינוקות וילדים רבים איבדו סבלנות והחלו לבכות. לאחר שעה פלוס שהיינו בני ערובה, הנהג המשיך בנסיעה ולצערנו הגענו בשעה איחור כל אחד למקומו. מצער מאוד שזה השירות של אגד" אמרו הנוסעים לסיום.

מאגד לא נמסרה תגובה לעת עתה, והיא תפורסם לכשתתקבל.

צילום תמונה: hadas parush – פלאש 90. (למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך