פרסטון נואלס ממכבי אשדוד/באר טוביה מצטיין המחזור ה-20

מנהלת ליגת העל בכדורסל, בחרה את פרסטון נואלס, הגארד של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, למצטיין המחזור ה-20, בליגת העל בכדורסל. נואלס קבע שיאי קריירה בנקודות 23 ובשלשות (7) בניצחון הליגה של אשדוד/באר טוביה על אילת 82:93
פרסטון נואלס

פרסטון נואלס, הגארד של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, זכה לכבוד הראוי לו, בעקבות יכולתו המצוינת במשחק הניצחון על אילת 82:93 ונבחרת לשחקן המצטיין של המחזור ה-20 בליגת העל בכדורסל.

נואלס, הוביל את הצהובים-כחולים מעיר הנמל לניצחון בית מרשים על הפועל "פתאל" אילת, שהעניק למערכת הרבה אוויר לנשימה, הבטיח שלא תסיים את הסיבוב השני במקום האחרון וסידר לו את תואר מצטיין המחזור ה-20 בליגת ווינר סל.

הוא גם  שיפר את שיאי הקריירה שלו בקליעה (23 נקודות) ובשלשות (7 מ-9) והשווה את שיא הקריירה שלו בארץ במדד (24). הוא הוסיף 4 ריבאונדים ו-3 חטיפות ב-31 דקות בהן הובילה קבוצתו ב-16 הפרש, כאשר בכל פעם שהאילתים מאיימים להתקרב, הוא נועץ עוד צליפה מדאון טאון אשדוד.

לצידו בחמישייה: גל מקל שקלע 21 נקודות באחוזים נהדרים ומסר 5 אסיסטים בניצחון הדרמטי של מכבי "FOX" ת"א על מכבי "Hunter" חיפה; טרנס קינסי שעלה לשחק פצוע והוביל את הפועל "בנק יהב" ירושלים לניצחון ראשון אחרי שלושה הפסדים עם 15 נקודות, 4 אסיסטים, 6 חטיפות ומדד 21 נגד מכבי "ראנד מדיה" ראשל"צ; וויל גרייבס שקלע שיא קריירה מדהים של 34 נקודות (6 מ-8 לשלוש) בהפסד הדחוק של הירוקים לצהובים; ודריון אטקינס היעיל שתרם 17 נקודות, 9 ריבאונדים ומדד 28 בניצחון הפועל "יונט" חולון על הפועל "SP מצרפלס" ת"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך