טיפאני ג'קסון חזרה לאימונים מלאים

טיפאני ג'קסון, שחקנית מכבי בן אשדוד, שנעדרה מאז משחק היורוקאפ מול ונציה, באמצע חודש ינואר, חזרה לאימונים מלאים. הצפייה שתחזור אם לא במשחק הקרוב בחמישי מול רעננה, אז במחזור הבא מול הרצליה, שמולה נפצעה. באשירה גרייבס תעזוב. אשדוד מתכוונת לפנות בתלונה לאיגוד השופטים, נגד השיפוט מול רמת חן.
מתגאים בגביע

בשורה טובה למכבי בן אוצר השקעות אשדוד, טיפאני ג'קסון חזרה לאימונים מלאים והיא כככל הנראה תחזור למשחק כבר בפלייאוף העליון. אולי זה יקרה כבר בחמישי (19.00, הקריה), מול רעננה, אבל יתכן מאוד שתעשה  זאת במחזור הבא ביום שני מול הרצליה, אותה הרצליה שמולה היא נפגעה.

ג'קסון נפצעה במשחק מול הרצליה, ששיחקה אגרסיבי והחמיצה את משחקי השלב השני ביורוקאפ, מול ונציה. הסוף ידוע, אשדוד הודחה. עתה מקווים שעם שובה של ג'קסון, יתווסף כח רב לקבוצה, במיוחד במשחקי הפליאוף והגמר סל. מי שתעזוב את הקבוצה, היא באשירה גרייבס. בקבוצה היו מרוצים מאוד מהשחקנית, אבל אי אפשר להשאיר 3 זרות ולכן היא תעזוב. מה גם שידעה שהיא מגיעה רק לתקופה החלמתה של ג'קסון.

בקבוצה לא מתכוונים לוותר על תצוגת השיפוט במשחק מול רמת חן, שאפשרו למאמנת רמת חן, שירה העליון, לפרוץ מספר פעמים לתוך הפרקט, בלי כל התייחסות מצידם. אויר בן סימון המנכ"ל והמנהל המקצועי : " אני מקווה שהשופטים ישנו טוב בלילה, מה שעשתה שירה עם השופט במהלך המשחק על הפרקט,  זו הרחקה למשחק ולעוד משחק. נפנה לאיגוד השופטים לבדוק בתלונה אם זה אפשרי. השופטים לא נתנו לנו לנצח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך